در اخبار و مقالات

بیمه تکمیلی گروهی سامان

یکی دیگر از انواع بیمه درمان، بیمه تکمیلی گروهی است که شرکت ها و موسسات حقوقی به منظور رفاه حال کارکنان خود برای آن ها در نظر می گیرند. شرکت بیمه سامان در این عرصه نیز پیشرو بوده و امکان خرید بیمه نامه تکمیلی درمان را به صورت گروهی با تعرفه های مناسب، برای تمامی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی فراهم کرده است.

شرکت ها جهت اقدام به خرید بیمه تکمیل درمان گروهی سامان، تنها کافی است با ارائه تعداد بیمه شوندگان، که مجموع تعداد نفرات کارکنان و افراد تحت تکفل آنها را شامل می شود؛ به شرکت بیمه درخواست دهند.

لازم به ذکر است که امکان خرید بیمه درمان سامان به صورت گروهی، تحت این شرط فراهم است که تعداد بیمه شوندگان، حداقل 100 نفر باشد. نام کارکنان نیز باید برای دریافت این بیمه، در لیست تامین اجتماعی شرکت وجود داشته باشد.

خوب است بدانید که به طور معمول در بیمه های تکمیل درمان گروهی، میزان فرانشیز به درخواست بیمه گذار و موافقت شرکت بیمه بستگی دارد که این مقدار بین 10 تا 40 درصد متغیر است. فرانشیز همان مبلغی است که فرد بیمه شده باید شخصا از هزینه درمان پرداخت نماید. البته در صورتی که از بیمه های پایه مانند خدمات درمانی و یا تامین اجتماعی استفاده نکرده باشد.

بیمه حوادث سامان

ممکن است در زندگی هر فردی حوادث و وقایعی رخ دهد که می تواند باعث جرح، نقص عضو، از کار افتادگی و یا حتی مرگ شود. خوشبختانه شرکت بیمه سامان، با عرضه داشتن بیمه حوادث که از جمله انواع بیمه درمان به شمار می رود، از شما و عزیزان تان در برابر این خطرات محافظت خواهد کرد.

بیمه سامان با در نظر گرفتن نوع و میزان ریسک حوادث برای گروه های شغلی مختلف، قادر است به اشخاص گوناگون با توجه به فعالیت آنها بهترین خدمات ممکن را ارائه کرده و به یکی از محبوب ترین شرکت های بیمه تبدیل شود.

بیمه حوادث سامان با تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از انواع صدمات، توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را به خوبی جلب نماید. برخی از این موارد عبارت اند از:

فوت ناشی از حوادث مختلفی مثل برق گرفتگی، غرق شدن و موارد این چنینی، مسمومیت های غذایی یا شیمیایی، آسیب های ناشی از تاثیر اسید یا هر نوع ماده خورنده دیگر، ابتلا به کزاز، هاری، سیاه زخم و کرونا، پیچیدگی یا پارگی رگها و عضلات، نقص عضو و از کار افتادگی ناشی از حادثه به صورت کامل و دائم و بر عهده گرفتن هزینه های ناشی از حوادث مختلف. این بیمه همچنین حوادث خانواده، زلزله، ورزشی، شورش و بلوا را نیز پوشش می دهد.

خوب است بدانید که با داشتن بیمه نامه حوادث دیگر نگرانی از معتبر بودن آن در نقاط مختلف نخواهید بود. چرا که این بیمه به صورت بیست و چهار ساعته در سر تا سر جهان به مدت یک سال تمام دارای اعتبار است و پس از آن، تنها کافی است به طور مجدد بیمه خود را تمدید نمایید.

حادثه خبر نخواهد کرد. پس به شما توصیه می کنیم تا هر چه زودتر با مراجعه به یکی از شعبه های بیمه درمان سامان تجریش یا بیمه درمان سامان الهیه، خود و خانواده تان را در مقابل حوادث پیش رو بیمه نمایید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید