در اخبار و مقالات

معرفی انواع بیمه درمان سامان

می دانیم که افراد به طور مداوم در معرض خطراتی قرار دارند که سلامتی آنان را تهدید می کند و هزینه های بالایی برایشان می تراشد. با این وجود، شرکت های بیمه بیکار ننشسته اند و با ارائه خدمات بیمه درمان، خیال آنها را از پرداخت هزینه های درمان و دارو آسوده می کند.

حتما برای شما نیز پیش آمده که پس از مراجعه به بیمارستان، آزمایشگاه، کلینیک یا مراکز درمانی متوجه می شوید که دفترچه های بیمه تامین اجتماعی، سلامت یا خدمات درمانی که در اختیار دارید؛ مبلغی بسیار ناچیز را پوشش می دهد یا حتی اصلا با چنین مراکزی طرف قرداد نیست و هزینه زیادی بر دوش شما خواهد گذاشت.

خوشبختانه شرکت بیمه سامان به عنوان یکی از معتبرترین بیمه های کشور، با پوشش وسیع انواع خدمات درمانی، توانسته این مشکل را به بهترین شکل برای مشتریان خود رفع نماید. بنابرین، در صورتی که به بیماری یا عوارض بدنی دچار شدید؛ بیمه درمان سامان تمام هزینه های مربوط به درمان شما را پرداخت خواهد کرد.

چرا بیمه درمان سامان؟

بیمه درمان سامان با مراکز درمانی بسیاری طرف قرارداد است و شما می توانید با ارائه معرفی نامه خود، پرداخت هزینه را بر عهده شرکت بیمه بگذارید تا به صورت خودکار از حساب بیمه تکمیلی شما کسر شود.

حتی اگر هم به درمانگاهی مراجعه کردید و متوجه شدید با این بیمه قرارداد ندارد، نگران نشوید. چرا که تنها کافی است مدارک لازم و فاکتور هزینه ها را پس از پرداخت، به شرکت بیمه سامان ارائه کنید تا آن مبلغ را به حساب شما واریز نمایند.

یکی از انواع بیمه درمان، بیمه تکمیلی است که برخلاف بیمه های پایه، برای تمام اقشار جامعه قابل دسترسی است که موارد مختلفی را تحت پوشش خود قرار می دهند. شما می توانید با خرید بیمه درمان سامان از مزایای آن در هر زمان بهره مند شوید.

البته فراموش نکنید که پس از پایان دوره یک ساله، باید به صورت مجدد بیمه خود را با مراجعه به یکی از شعبه های بیمه سامان مانند بیمه درمان سامان الهیه یا بیمه درمان سامان تجریش تمدید کنید تا بتوانید باز هم از خدمات آن استفاده کنید.

انواع بیمه درمان سامان

بیمه درمان سامان خدمات منتوعی ارائه می کند تا افراد بتوانند با توجه به نیازهای خود، مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند. در ادامه به این موارد اشاره می کنیم.

بیمه تکمیل درمان سامان

این بیمه با عرضه داشتن بهترین شرایط برای بیمه درمان گروهی، به ارائه بیمه تکمیل درمان انفرادی نیز اقدام کرده است. بیمه تکمیلی انفرادی سامان در طرح های مختلفی از جمله طرح پایه، طرح منتخب، طرح اقتصادی، طرح ویژه، طرح جامع و طرح ممتاز در اختیار مراجعه کنندگان گرامی قرار گرفته است.

تمامی طرح های مختلف بیمه تکمیل درمان سامان، هزینه های مربوط به بستری شدن در بیمارستان، اعمال جراحی، بارداری و زایمان، درمان نازایی، پاراکلینیکی، هزینه های آمبولانس و اورژانس، خدمات آزمایشگاهی، هزینه های مربوط به ویزیت، دارو و دندان پزشکی را به طور کامل تا سطح تعهد بیمه نامه پوشش می دهند.

لازم به ذکر است که بر طبق شرایط عمومی بیمه نامه، اعمال جراحی که به منظور زیبایی صورت می گیرد؛ از تعهدات شرکت بیمه خارج است. مگر اینکه از حادثه ای ناشی شده باشد که در طول مدت بیمه به وقوع پیوسته است.

به عنوان مثال اگر شخصی که تحت پوشش بیمه درمان سامان قرار دارد؛ بر اثر حادثه ای در طول مدت بیمه خود به شکستگی بینی دچار شود، شرکت بیمه هزینه های جراحی بینی را پرداخت خواهد کرد. گرچه بخشی از آن به زیبایی مربوط باشد.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید