در اخبار و مقالات

خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان به منظور جلوگیری از مواجهه با بسیاری از مشکلات در سفر های خارجی اهمیت ویژه ای دارد. تاخیر در پرواز و یا کنسل شدن آن، گم شدن چمدان ها، بیمار شدن ناگهانی مسافر و نیاز به درمان و دارو در کشور مقصد از مواردی هستند که بر اهمیت خرید این بیمه تاکید می کنند.

با داشتن بیمه مسافرتی، رفتن به سفر های خارج از کشور بسیار راحت می شود. چرا که خسارت های احتمالی که شما متحمل می شوید را جبران می کند. همچنین امکان مشورت های حقیقی و قضایی رایگان را نیز برایتان فراهم می سازد. در این مقاله ما به بررسی دلایل اهمیت خرید این بیمه نامه می پردازیم.

دلایل اهمیت خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی در ایران با بیمه نامه درمانی که برای افراد مختلف ارائه می شود، متفاوت است. شرکت های بیمه درمانی در خارج از ایران اعتبار کافی ندارد. به همین دلیل شرکت های بیمه مسافرتی به وجود آمدند. این شرکت ها با همکاری شرکت هایی که به کمک رسان معروف هستند، این خدمات را در خارج از کشور ارائه می کنند. در ادامه دلایل اهمیت خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان را بررسی می کنیم.

پرداخت خسارت مربوط به لغو یا تاخیر در پرواز

معمولا در پرواز هایی که یک یا دو توقف دارند یا پرواز های ترانزیت هستند، ممکن است مسافر با تاخیر مواجه شود. این معطلی گاهی می تواند تا یک روز کامل طول بکشد و یک شب رزرو هتل شما را از بین ببرد. وارد شدن صدمه به وسائل و چمدان ها یا جا گذاشتن آن ها از جمله مشکلاتی هستند که پیش می آیند. بنابراین اگر هزینه زیادی برای بیمه پرداخت کرده باشید، باز هم خیالتان بابت دریافت خسارت وارد شده در هنگام سفر راحت است.

تخلیه اضطراری در کشور مقصد

مسافران ممکن است در هنگام سفر در کشور مقصد با حوادث و بلایای طبیعی و یا وضعیت جنگی روبه رو شوند. در این جا این سوال مطرح می شود که در این موقعیت افراد چه کاری می توانند بکنند؟ در واقع شرکت های بیمه هزینه های مربوط به این خسارات را حتی در صورتی که چند روز به پرواز مانده باشد نیز پرداخت می کند.

جبران خسارت گم شدن چمدان

یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران در سفرهای خارجی بیمه کردن چمدان ها است. تاخیر در رسیدن چمدان ها، شکسته شدن یا آسیب دیدن آن ها از مشکلات بزرگی است که باعث نگرانی افراد می شود. با خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان می توانید هزینه و خسارت هر یک از این اتفاقات را دریافت کنید.

هزینه خرید بیمه مسافرتی خارج از کشور چگونه تعیین می شود؟

شرکت های مختلف بر اساس تعهدات شرکت بیمه کننده، سن بیمه گذار، مدت زمان سفر و مقصد سفر نرخ خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان را تعیین می کنند. هرچه میزان تعهدات و پوشش های انتخاب شده بیشتر باشد حق بیمه نیز به همان میزان افزایش پیدا می کند.

همچنین انتخاب دوره های طولانی تر و مقصد های خاصی که احتمال خطر بیشتر یا هزینه های درمانی سنگینی دارند، عامل افزایش قیمت خرید بیمه نامه مسافرتی می باشند. شرکت بیمه گر سامان در تلاش است تا در کنار ارئه خدمات با کیفیت و سریع، امکان خرید بیمه مسافرتی را با هزینه ای مناسب برای شما فراهم کند.

قبل از خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان به این نکات توجه کنید

  • بیمه مسافرتی از زمانی که بیمه گزار از مرز های کشور ایران خارج می شود معتبر است. مدت زمان این اعتبار برای مسافرت های کمتر از 92 روز یا سه ماه متوالی است.
  • بیمه شده می تواند در مدت زمان اعتبار بیمه، به دفعات به خارج از کشور سفر نماید.
  • در صورت پایان اعتبار خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان در مدت زمان سفر، تمدید آن مقدور نمی باشد.
  • در صورت عدم استفاده از بیمه نامه تا شش ماه بعد از تاریخ صدور، می توانید با در دست داشتن اصل بیمه نامه و گذرنامه، به واحد صادرکننده آن مراجعه و نسبت به فسخ بیمه مسافرتی اقدام نمایید. ( این شرط در صورتی برقرار است که بیمه شده موفق به دریافت ویزا و ممهور نشدن آن به مهر خروج از تاریخ صدور بیمه نامه است.)

فسخ قرارداد بیمه مسافرتی

در صورتی که حالات زیر اتفاق بیفتند بیمه گزار می تواند قرارداد بیمه مسافرتی را باطل یا فسخ کند:

  • اگر سفارت برای بیمه گزار ویزا صادر نکند، وی قادر خواهد بود تا با مراجعه به شعب بیمه مورد نظر خود با کسر 10 درصد حق بیمه، مبلغ پرداختی خود را پس بگیرد.
  • اگر بیمه گزار قبل از صدور ویزا خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان را فسخ کند، می تواند با کسر 10 درصد حق بیمه، مبلغ پرداختی خود را دریافت کند.
  • اگر بیمه گزار پس از صدور ویزا بخواهد بیمه مسافرتی خود را فسخ کند، باید تا اتمام مهلت ویزا صبر کرده و بعد از آن با مراجعه به شعب بیمه، با کسر 20 درصد مبلغ پرداخت شده، پول خود را پس بگیرد.

چگونه بیمه مسافرتی خریداری کنیم؟

راه های مختلفی برای خرید بیمه مسافرتی وجود دارد. اولین راه ممکن، خرید بیمه مسافرتی به صورت حضوری است که با مراجعه به شعب و نمایندگی های بیمه می توانید خرید خود را انجام دهید. این روش با توجه به شرایط موجود منسوخ شده است.

راه دیگر خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت بیمه مورد نظر و انتخاب طرح بیمه دلخواه خود، آن را خریداری کنید. همچنین شما می توانید جزئیات پوشش هایی را که بیمه نامه مسافرتی در طرح های مختلف ارائه می کند را با هم مقایسه و از میان آن ها بهترین را برای خود خریداری کنید.

قیمت بیمه و ارزان بودن آن یکی از معیار های مهم در خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان برای هر فرد می باشد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که یک بیمه نامه ارزان ممکن است از پوشش های کامل و یا نحوه پرداخت خسارت مناسبی برخوردار نباشد. بنابراین شما می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید تا بهترین انختاب را داشته باشید.

 

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه سامان مسافرتی خارج از کشوراستعلام بیمه مسافرتی سامان راهی آسان برای سفری مطمئن