در اخبار و مقالات

بیمه سامان مینی سیتی برای اهالی این محله یک نعمت بزرگ است، چرا که با وجود این شعبه دیگر شما مجبور نیستید کار های مربوط به بیمه خودتان را به دلیل دوری راه، ترافیک،کمبود وفت و غیره به تعویق بیاندازید و یا به نمایندگی دیگری که دور از محل زندگیتان است مراجعه نمایید.

خوب است برای انجام هر کاری اطلاعات کامل و جامعی از آن موضوع داشته باشیم، در این مطب ما قصد داریم یک سری اطلاعات را در خصوص بیمه در اختیار شما قرار دهیم.

بیمه عمر بیمه سامان شعبه مینی سیتی

بیمه ‌های عمر، زندگی بیمه ‌گزار را تحت پوشش قرار می ‌دهند و چنانچه بیمه ‌گزار در طول مدت قرارداد فوت شود، بیمه سامان مینی سیتی موظف است مطابق قرارداد غرامت فوت را پرداخت نموده و یا به دیگر تعهداتی که در بیمه ‌نامه ثبت شده است عمل کند. در بیمه سامان انواع مختلفی از بیمه عمر وجود دارد که بیمه ‌گزار متناسب با نیاز خود می‌ تواند آن ‌ها را تهیه کند.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان

بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان شعبه مینی سیتی مشهور ترین نوع بیمه عمر است که در بین شرکت‌ های بیمه رواج دارد. بیمه عمر و سرمایه گذاری از بهترین طرح‌ های بیمه ‌ای است زیرا که هر کسی با کمترین حق بیمه می ‌تواند این بیمه را خریداری کرده و علاوه بر استفاده از مزایای بیمه ‌ای آن، سود نیز دریافت کند.

به این صورت که با خرید بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان مینی سیتی بیمه‌ گزار حق بیمه‌ هایی را به بیمه سامان پرداخت می‌ کند و در ازای آن می‌ تواند تا پایان مدت قرارداد از پوشش‌ های بیمه عمر استفاده کند.

علاوه بر آن بیمه سامان با حق بیمه‌ های دریافتی در امور مختلفی سرمایه‌ گذاری کرده و بیمه ‌گزار را در سود حاصل از آن سهیم می‌ کند که به آن سود حاصل از مشارکت می‌ گویند.

شرکت‌ های بیمه موظف هستند سود دیگری به اسم سود تضمینی نیز برای بیمه ‌گزار منظور کنند، یعنی بیمه ‌گزار با خرید بیمه عمر سامان هم از پوشش‌ های بیمه ‌ای استفاده می‌ کند و هم از سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت بهره می ‌برد.

بیمه عمر بیمه سامان شعبه مینی سیتی

بیمه عمر بیمه سامان شعبه مینی سیتی

پوشش‌ های بیمه عمر بیمه سامان مینی سیتی

مهم‌ تر از هر چیز این است که بدانیم بیمه عمر یک خدمت بیمه ‌ای است. این بیمه نقش مهمی در زندگی افراد به خصوص کسانی که سرپرست خانواده هستند دارد زیرا اگر بیمه ‌گزار به هر دلیل فوت کند بیمه سامان مینی سیتی با پرداخت سرمایه فوت به خانواده او از آن ‌ها حمایت می ‌کند. از مزایای بیمه ‌ای بیمه عمر می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشش سرمایه فوت عادی: سرمایه فوت مبلغی است که در صورت فوت بیمه ‌گزار در طول مدت قرارداد به خانواده و یا ذی ‌نفع او پرداخت می‌ شود. این مبلغ حداکثر تا 25 برابر حق بیمه‌ های پرداختی سالانه بیمه‌ گزار است.
  • پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه: اگر بیمه ‌گزار در طول مدت قرارداد در اثر حوادث فوت کند این سرمایه علاوه بر سرمایه فوت عادی به خانواده و یا ذی ‌نفع او پرداخت می ‌شود. سرمایه فوت در اثر حادثه حداکثر تا 3 برابر سرمایه فوت عادی است.

دیگر پوشش های بیمه عمر

  • پوشش سرمایه نقص عضو و از کار افتادگی دائم و کامل: در صورتی که بیمه‌ گزار در طول مدت قرارداد و در اثر حوادث دچار از کار افتادگی دائم و یا نقص عضو کامل شود، این سرمایه که معادل سرمایه فوت عادی است به وی پرداخت می‌ شود.
  • پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه: بیمه‌ گزاری که دچار از کار افتادگی شده باشد قادر به درآمد زایی نیست و طبیعتا ممکن است قادر به پرداخت حق بیمه‌ های عمر نیز نباشد. در این مواقع اگر بیمه‌ گزار بخواهد همچنان بیمه‌ نامه خود را ادامه دهد می‌ تواند با انتخاب این پوشش و بدون پرداخت حق بیمه، همچنان از مزایای بیمه ‌نامه خود تا پایان قرارداد استفاده کند.
  • پوشش امراض خاص: اگر بیمه ‌گزار در طول مدت قرارداد عمل قلب باز یا پیوند اعضا اصلی بدن را انجام دهد یا دچار سرطان، سکته مغزی و سکته قلبی شود می‌ تواند از پوشش سرمایه امراض خاص برای جبران هزینه‌ های درمان استفاده کند.

بیمه عمر زمانی

مطابق قرارداد بیمه عمر زمانی بیمه سامان مینی سیتی، اگر بیمه ‌گزار در طول مدت قرارداد فوت کند و در این مدت حق بیمه‌ های تعهد شده را نیز پرداخت کرده باشد، سرمایه فوت به خانواده یا ذی ‌نفع او پرداخت می ‌شود اما اگر بیمه ‌گزار در طول مدت قرارداد فوت نکند و قرارداد به پایان برسد، شرکت بیمه از تاریخ پایان قرارداد دیگر هیچ تعهدی نسبت بیمه‌ گزار نخواهد داشت و همچنین حق بیمه ‌ها یا سرمایه فوت به وی پرداخت نخواهد شد.

بیمه عمر مانده بدهکار

بیمه عمر مانده بدهکار نمایندگی بیمه سامان مینی سیتی برای افرادی مناسب است که برای انجام فعالیت‌ های اقتصادی خود به طور مداوم از موسسات مالی و بانک ‌ها وام دریافت می‌ کنند. بیمه عمر مانده بدهکار سامان تضمین می‌ کند که در صورت فوت بیمه‌ گزار، اقساط وام ‌های به جا مانده از وی را بپردازد.

برخی از موسسات مالی و بانک ‌ها شرایطی دارند که تنها با ارایه این بیمه ‌نامه به بیمه ‌گزار وام می‌ دهند. البته بیمه عمر مانده بدهکار در بیمه سامان شعبه مینی سیتی پوشش از کار افتادگی را نیز ارایه می ‌کند که آن را با پرداخت حق بیمه بیشتر می‌ توان به بیمه ‌نامه افزود.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه سامان ارتشبیمه سامان دارآباد