در اخبار و مقالات

بیمه سامان دارآباد برای کسانی که نیاز به یک شعبه و یا نمایندگی در این منطقه دارند، آماده به ارائه کلیه خدمات بیمه می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت انجام اموری مانند انواع بیمه مسئولیت، بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده به این شعبه مراجعه نمایید، اما قبل از هر چیز خوب است که با خود کلمه بیمه و همچنین انوین آن آشنا شوید.

بیمه سامان برای ساکنان این محل که می خواهند برای امور بیمه خود به یک نمایندگی و یا شعبه در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه کنند، موضوعی مهم است.

منطقه دارآباد از شمال به رشته کوه های البرز، از جنوب به آجودانیه و از غرب به دربند و نیاوران محدود می شود.

برای تمامی ساکنان منطقه دارآباد خبر خوشی داریم و آن هم وجود بیمه سامان شعبه دارآباد می باشد. از این پس می توانید با مراجعه به این شعبه تمامی امور بیمه ای خودتان را در کم ترین زمان ممکن انجام دهید.

خوب است که در حین انجام بیمه های متفاوت درباره ی این موضوع اطلاعاتی هم داشته باشیم. در این مقاله ما سعی کرده ایم تا کمی اطلاعات عمومی شما را درباره ی بیمه بالا ببریم، پس خواندن این مطلب را از دست ندهید!

بیمه بازنشستگی تکمیلی بیمه سامان دارآباد

کارمندان و کارکنان یک سازمان می‌ توانند با استفاده از این بیمه در طول قرارداد از مزایای بیمه ‌ای آن استفاده کنند و در دوران بازنشستگی نیز از اندوخته آن بهره ‌مند شوند. مطابق این بیمه اگر بیمه‌ شده در طول مدت قرارداد فوت کند، سرمایه فوت به خانواده وی پرداخت می‌ شود. این سرمایه 18 برابر حق بیمه پرداخت ‌شده است.

مقدار حق بیمه پرداختی در بیمه بازنشستگی برابر آخرین حقوق ماهیانه بیمه ‌شده است که در هر سال به میزان حداکثر 12 % به آن اضافه می‌ شود. سود سالیانه ‌ای که به این بیمه تعلق می ‌گیرد 10 % و تضمینی است. این سود ده ‌ساله و با نرخ تضمینی 14 % محاسبه می ‌شود و پس از گذشت ده سال، بیمه سامان دارآباد مقدار سود را اعلام می ‌کند. در این بیمه ‌نامه وام نیز به بیمه ‌گزار تعلق می ‌گیرد که با گذشت یک سال از تاریخ بیمه و با توجه به وضعیت اندوخته بیمه‌ نامه، بیمه ‌گزار می ‌تواند درخواست وام کند.

بیمه بازنشستگی تکمیلی بیمه سامان دارآباد

بیمه بازنشستگی تکمیلی بیمه سامان دارآباد

بیمه عمر و حوادث گروهی سامان

این بیمه در واقع از ترکیب بیمه عمر زمانی و بیمه حوادث تشکیل شده است. با بیمه عمر و حوادث چنانچه بیمه‌ گزار در طول مدت قرارداد به هر علت فوت کند، سرمایه فوت به خانواده بیمه ‌گزار پرداخت می ‌شود. همچنین در صورتی که بیمه‌ گزار دچار از کار افتادگی و نقص عضو ناشی از حادثه شده باشد می ‌تواند از محل این بیمه غرامت دریافت کند.

بیمه عمر و حوادث گروهی بیمه سامان دارآباد برای کارکنان موسسات، شرکت‌ ها، کارخانه‌ ها و کارگاه ‌ها و غیره که بیشتر از 20 نفر باشند قابل صدور است.

پوشش‌های بیمه عمر و حوادث سامان

پوشش‌ های زیر در بیمه عمر و حوادث سامان ارایه می‌ شود و بیمه ‌گزار می‌ تواند از این مزایا استفاده کند:

  • پوشش غرامت فوت به علت حادثه
  • پوشش از کار افتادگی و نقص عضو: در صورتی که بیمه ‌گزار در اثر حوادث دچار از کار افتادگی دائم و نقص عضو کامل شود، سرمایه این پوشش که معادل سرمایه فوت عادی است به بیمه ‌گزار پرداخت می ‌شود.

پوشش هزینه پزشکی: در صورتی که بیمه‌ گزار در طول قرارداد و بر اثر حوادث در بیمارستان بستری شود و از خدمات پزشکی استفاده کند، هزینه‌ های پزشکی و درمانی توسط این پوشش پرداخت می ‌شود. سقف سرمایه این پوشش 10درصد سرمایه فوت است.

بیمه پول بیمه سامان شعبه دارآباد

پول یکی از دارایی ‌های پر ریسک است. اسکناس، سکه، چک بانکی و تمبر های مالیاتی وجوهی از پول هستند که می‌ توان آن‌ ها را تحت پوشش این نوع از بیمه‌ نامه در آورد. با استفاده از این بیمه ‌نامه، بیمه ‌گر خسارت های وارده به مالک پول را در اثر بروز خطراتی مانند انفجار، آتش ‌سوزی، صاعقه، سرقت و غیره جبران می ‌نماید.

به‌طور کلی، دو نوع پوشش بیمه ‌ای پول در بیمه سامان دارآباد وجود دارد که عبارتند از:

  • بیمه پول در گردش
  • بیمه پول در صندوق

بیمه اعتباری بیمه سامان

بیمه اعتباری بیمه سامان دارآباد ، در خصوص دیون و دریافت وام و لیزینگ موضوعی به عنوان پشتیبان قرار می ‌گیرد.

این بیمه نامه ریسک عدم باز پرداخت مطالبات بیمه ‌گذار از وام گیرندگان یا خریداران کالا هایی که به صورت اقساطی به فروش می ‌روند را تحت پوشش قرار می ‌دهد. اما یک مشکل خاص وجود دارد و آن مشکل این است که خیلی از شرکت‌ های بیمه گر صدور این بیمه را در دستور کار خود ندارند، اما بیمه سامان شعبه دارآباد این بیمه راه صادر نمی نماید.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه سامان مینی سیتیبیمه سامان کامرانیه