در اخبار و مقالات

شرکت بیمه سامان از معروف ترین شرکت ها در صنعت بیمه می باشد که در طی سال های فعالیت خود توانسته خدمات بیمه ای ارزنده ای را به مردم ایران ارائه دهد.

این شرکت به سلامت افراد اهمیت خاصی می دهد و برای ارتقا سلامت جامعه طرح های بیمه درمانی متنوعی را ارائه نموده تا تمامی افراد بتوانند از این خدمات درمانی جهت کاهش هزینه های خود استفاده نمایند.

اگر می خواهید با بیمه درمان تکمیلی خانواده سامان و سایر طرح های درمانی این شرکت بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

بیمه درمان خانواده سامان چیست؟

بیمه تکمیلی درمان سامان از کاربردی ترین و بهترین نوع بیمه هایی است که توسط این شرکت ارائه می شود. انسان همیشه در معرض انواع بیماری ها قرار دارد که درمان و معالجعه آن ها می تواند هزینه های سنگینی را به دنبال داشته باشد.

از این رو بهتر است که از بیمه درمان تکمیلی استفاده نماید تا بتواند به میزان قابل توجهی این هزینه ها را کاهش دهد.

تمامی افراد جامعه در ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی مشغول به فعالیت نیستند، از این رو نمی توانند از بیمه تکمیلی گروهی استفاده نمایند. برای رفع این مشکل بیمه سامان بیمه درمان خانواده را ارائه نموده است.

در این بیمه، بیمه گر موظف است که تمامی هزینه های درمانی و بیمارستانی مانند هزینه عمل جراحی، جراحی های سرپایی، خدمات آزمایشگاهی، زایمان، ویزیت، دارو، هزینه های آمبولانس، دندانپزشکی و .. را بپردازد.

بیمه تکمیلی خانواده سامان دارای چه مزایایی است؟

تمامی شعب بیمه سامان ارائه دهنده انواع طرح های بیمه  درمانی آن هستند. از جمله شعب معروف این بیمه می توان به نمایندگی 5 ستاره بیمه سامان اشاره نمود.

دریافت بیمه های درمانی به ویژه بیمه تکمیلی خانواده سامان دارای مزایای بسیاری است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • پرداخت نمودن هزینه های بستری در بیمارستان
  • تعلق نگرفتن مالیات به بیمه های تکمیلی
  • امکان استفاده از طرح های بیمه ای که متناسب با نیاز و توان مالی هر فرد باشد
  • پرداخت هزینه های زایمان، نازایی و ناباروری
  • پرداخت هزینه های درمانی دندان پزشکی
  • پرداخت هزینه عمل های جراحی مجاز و خاص
  • پرداخت هزینه درمان عیوب انکساری چشم
  • پرداخت هزینه جراحی های سرپایی

لازم به ذکر است بیمه درمان خانواده سامان دارای 6 طرح مجزا می باشد که هر یک دارای پوشش ها و سقف تعهدات مختلفی می باشند. این طرح ها شامل طرح نسیم سامان، مهر سامان، سروش سامان، شمیم سامان، وصال سامان و عقیق سامان هستند.

انواع طرح درمانی بیمه سامان

  • طرح نسیم بیمه سامان

یکی از طرح هایی که با مراجعه به نمایندگی 5 ستاره بیمه سامان و سایر شعب می توانید آن را انتخاب نمایید و با پرداخت حق بیمه از مزایایی که دارد بهره مند شوید طرح نسیم بیمه سامان است.

این طرح حداقل پوشش های بیمارستانی و جراحی را ارائه می دهد. در این طرح هزینه بستری، جراحی، رادیوتراپی، شیمی درمانی، انواع سنگ شکن در بیمارستان، آنژیوگرافی قلب و … را تا سقف 10 میلیون تومان  و جراحی هایی که در رابطه با سرطان، نخاع و مغز و اعصاب مرکزی، قلب، پیوند ریه، کبد ومغز استخوان تا سقف 20 میلیون تومان تحت پوشش قرار دارد.

علاوه بر این در طرح نسیم هزینه آمبولانس شهری و بین شهری تا سقف 100 هزار تومان پرداخت می شود. این طرح مناسب افرادی است که برای پرداخت هزینه جراحی و درمان بیماری خاصی به صورت هدفمند به بیمه درمانی نیاز دارند.

  • طرح مهر بیمه سامان

در میان طرح های ارائه شده توسط بیمه سامان طرح مهر کم هزینه ترین طرح می باشد. هزینه این طرح برای گروه های سنی مختلف متفاوت می باشد.

مواردی که در طرح مهر تحت پوشش قرار می گیرد شامل هزینه های بیمارستانی، جراحی های مهم، جراحی های سرپایی، ویزیت و دارو، دندانپزشکی، نازایی و .. می باشد که با توجه به نوع بیماری از 100 هزار الی 6 میلیون تومان را تحت پوشش قرار می دهد.

  • طرح سروش سامان

افرادی که هزینه های درمانی سالانه آن ها چندان زیاد نیست می توانند از طرح سروش بیمه سامان استفاده نمایند. در طرح سروش میزان حق بیمه با توجه به گروه سنی بیمه گذار از 500 هزار الی 1 میلیون و 600 هزار تومان متفاوت است.

در طرح سروش همانند طرح مهر هزینه های درمانی مختلف تا سقف 10 میلیون تومان تحت پوشش قرار می گیرد.

  • طرح شمیم بیمه سامان

در شرکت بیمه سامان علاوه بر بیمه درمان خانواده سامان طرح های دیگری مانند طرح شمیم وجود دارد که مناسب افرادی است که هزینه درمانی سالانه آن ها چندان زیاد نیست اما هزینه طرح سروش بیشتر می باشد.

طرح شمیم هزینه های درمان بیماری ها را حداکثر تا سقف 16 میلیون تومان تحت پوشش قرار می دهد.

  • طرح وصال بیمه سامان

درطرح وصال بیمه سامان افراد با توجه سن خود باید هزینه ای را برای مدت یکسال پرداخت نمایند تا بتوانند از خدمات درمانی این طرح بهره مند شوند.

در این طرح هزینه های درمانی بیماری ها و بستری در بیمارستان تا سقف 30 میلیون تومان تحت پوشش قرار دهد.

  • طرح عقیق بیمه سامان

طرح عقیق بیمه سامان از دیگر طرح های درمانی سامان است که می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند برای انجام جراحی خاصی به بیمارستان مراجعه نمایند و پروسه درمان خود را طی کنند.

زیرا این طرح میزان هزینه های درمانی را با توجه به نوع بیماری تا سقف 75 میلیون تومان تحت پوشش قرار می دهد.

  • طرح ممتاز بیمه سامان

شرکت بیمه سامان دارای طرح های متنوعی متناسب با شرایط تمامی افراد می باشد. برخی از افراد دارای بیماری های خاصی هستند که میزان هزینه بیماری های آن ها خیلی بالا است.

چنین افرادی می توانند طرح ممتاز بیمه سامان را انتخاب کنند ، زیرا این طرح طیف وسیعی از هزینه های جراحی، بستری در بیمارستان و درمانی را تحت پوشش قرار می دهد و با استفاده از آن به راحتی می توان میزان هزینه های درمانی را کاهش داد. طرح ممتاز تا سقف 75 میلیون تومان هزینه های درمانی را تحت پوشش قرار می دهد.

نوشته های اخیر
نمایش 2 دیدگاه
  • محمد
    پاسخ

    سلام خدمت همه دوستان
    واقعا تنها نمایندگی که مشاوره واقعی می دهند و به فکر مردم هم هستند.

    • sii24
      پاسخ

      سلام ممنون از لطف شما
      مشتری سرمایه ماهست و وظیفه ما هم راهنمایی به شما عزیزان

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید