در اخبار و مقالات

در سال های اخیر در کشور ما به مبحث بیمه به علت وقوع حوادث گوناگون برای همه افراد و همچنین بالا بودن هزینه های درمان و پزشکی توجه زیادی شده است.

متاسفانه کودکان به دلیل سن، کنجکاوی، عدم آگاهی، بی اهمیتی برخی از والدین و …، نسبت به سایر افراد بیش تر در معرض خطر و آسیب هستند.

گاهی اوقات، برای درمان آسیب های وارد شده به کودکان؛ به دارو و مراقبت های پزشکی خاصی نیاز است که در اکثر مواقع این گونه خدمات بسیار هزینه بر می باشند.

جهت حمایت از فرزندان این مرز و بوم و تامین امنیت و آرامش خاطر والدین آن ها، بیمه ای برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است که توسط بیمه نامه های مختلف از جمله بیمه سامان ارائه می شود.

اگر شما هم نگران آینده فرزندتان هستید و اطلاعی درباره بیمه عمر سامان برای کودکان و شرایط آن ندارید، در این مقاله با ما همراه باشید!

اهمیت بیمه عمر در زندگی

بیمه عمر، از جمله بیمه های محبوب در ایران و سایر نقاط دنیا می باشد که در شرایطی مانند فوت قیم، ازکارافتادگی دائم وی و به طور کلی در زمان حیات و فوت، فرد و خانواده او را از نظر مالی پشتیبانی می کند.

این بیمه نیز مانند سایر بیمه های ارائه شده در بیمه نامه ها انواع مختلفی دارد که به عنوان مثال، می توان به بیمه عمر ساده زمانی، تمام عمر، مانده بدهکار و … اشاره نمود.

برای تحت پوشش قرار گرفتن هر یک از این بیمه ها، شرایط متفاوتی مورد نیاز است. هر کدام از آن ها نیز پوشش های خاصی را دربرمی گیرند.

به طور کلی، امکان پیش بینی وضعیت اقتصادی سال های آینده کشور وجود ندارد. اما به منظور ساختن آینده ای روشن برای فرزندان، با خرید بیمه عمر سامان برای کودکان می توان حداقل سرمایه لازم برای روزهای جوانی و نوجوانی آن ها را تامین کرد!

شرایط کلی بیمه عمر سامان

بیمه عمر سامان نسبت به سایر بیمه ها از شرایط و مزایای بیش تری برخوردار است. به عنوان مثال، در این بیمه با استفاده از سبدهای ریسک که به شیوه های ریسک کم، متوسط و زیاد هستند؛ می توان مقدار سود دریافتی خود را افزایش داد.

در بیمه نامه سامان، با استفاده از بیمه عمر و ارزش اندوخته آن، امکان اخذ وام برای شما فراهم می شود. به این منظور، تنها به ارائه درخواست کتبی و مدارک شناسایی خود نیاز دارید.

خوشبختانه، برای دریافت خدمات پوشش بیماری ها، دوره انتظاری در نظر گرفته نشده است و بیمه گزار می تواند به راحتی از پوشش های بیمه خود بهره مند شود.

از دیگر نکات مثبت درباره این بیمه این است که هیچ گونه مالیاتی بر سرمایه پرداخت شده به وارثان فرد فوت شده تعلق نمی گیرد.

هر کدام از مزایای بیمه عمر، می توانند به عنوان روشی برای تامین مخارج زندگی و به خصوص فرزندان دیده شوند. اما برای اطمینان از آینده کودک، بهتر است از بیمه عمر سامان برای کودکان استفاده کنید.

درباره بیمه عمر و تشکیل سرمایه چه می دانید؟

این بیمه، از جمله بهترین بیمه های ارائه شده در شرکت بیمه سامان به شمار می رود. جالب است بدانید، پوشش های بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان و همچنین شرایط آن، با در نظر گرفتن برترین مدل های جهان به وجود آمده اند.

از جمله دلایل محبوبیت این نوع از بیمه، می توان به قابلیت های متعدد آن اشاره کرد. به عنوان مثال، در صورت دریافت بیمه، می توانید با توجه به موقعیت خود از امکانات آن استفاده کنید و یا در هنگام مشکلات، برخی از شرایط آن را با توجه به وضعیت تان تغییر دهید!

اگر شما هم مانند برخی افراد به سال های پیش رو خود اهمیت می دهید و می خواهید امنیت مالی مطمئنی داشته باشید، بهتر است به این بیمه به عنوان یک سرمایه گذاری برای آینده خود نگاه کنید!

پوشش های بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان را بهتر بشناسید!

این بیمه، پوشش های مختلفی مانند پوشش فوت ناشی از حادثه، ازکارافتادگی، معافیت از پرداخت حق بیمه و درآمد ازکارافتادگی و امراض خاص را شامل می شود. برخی از این پوشش ها، به کودکان یک سال تا بزرگسالان 60 سال نیز تعلق می گیرند.

هریک از پوشش های ذکر شده، در صورت رخ دادن هرگونه حادثه، فرد آسیب دیده و یا فوت شده را از لحاظ مالی حمایت می کنند.

آیا دریافت بیمه عمر برای کودکان ضروری است؟

همه والدین، خواهان آینده روشنی برای فرزندان خود هستند. در برخی موقعیت ها، به دلیل مشکلات مالی به وجود آمده، نمی توان فرزند خود را در مسیرهای دلخواه او همراهی کرد.

با یک آینده نگری مناسب، می توان از این شرایط جلوگیری نمود. بهترین راهکار، استفاده از بیمه عمر برای کودکان می باشد.

بیمه عمر سامان برای کودکان، با هدف تامین امنیت آینده سازان ایران به وجود آمده است و با پوشش های مختلفی که دارد، فرزندان شما را در تمام مراحل زندگی پشتیبانی می کند.

با دریافت این بیمه، فرزند شما و همچنین خودتان، دیگر دغدغه ای برای آینده او و موقعیت های حساس زندگی همانند انتخاب شغل، ورود به دانشگاه، هزینه زندگی در شهر و یا حتی کشورهای دیگر، ازدواج و مانند این ها را نخواهید داشت.

به عنوان مثال، در بیمه ای که برای کودکان 5 ساله در نظر گرفته شده است، با پرداخت سالیانه حق بیمه که میزان متفاوتی دارد، می توان قرارداد را تا 70 سالگی ادامه داد.

بیمه های مختلفی برای کودکان فارغ از سن آن ها طراحی شده است که هر کدام از آن ها پوشش هایی مانند بیماری های خاص، معافیت از پرداخت در صورت ازکارافتادگی دائم، دریافت مستمری ناشی ازکارافتادگی و … را شامل می شوند.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیش تر، می توانید با مراجعه به هر یک از شعب بیمه نامه سامان، مطالب مورد نیاز خود را درباره بیمه عمر سامان برای کودکان و … به دست آورید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید