در اخبار و مقالات

بیمه سامان پل رومی برای ساکنان این محل که می خواهند برای امور بیمه خود به یک نمایندگی و یا شعبه در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه کنند، موضوعی مهم است.

شاید برایتان پیش آمده باشد که برای انجام یک سری کارهای اداری بیمه تنبلی به سراغتان بیاید و یا انجام آن کار را به زمان های بعد موکول نمایید. در نهایت ممکن است به دلیل عقب انداختن همین کار کوچک اداری وقت مناسب خود را از دست بدهید و زمانی که وقت کمی دارید با عجله و اضطراب آن را انجام دهید.

در حالی که اگر یک نمایندگی بیمه سامان پل رومی در این منطقه وجود داشته باشد، می توانیم در کم ترین زمان ممکن و بدون ماندن در ترافیک امور بیمه خودمان را به راحتی و با سرعت بیشتری انجام دهیم، همچنین انجام این کار را به بهانه های مختلف، که اصلی ترین دلیل دور بودن آن است به روزهای آینده نیاندازیم.

خوب است که در حین انجام بیمه های متفاوت درباره ی این موضوع اطلاعاتی هم داشته باشیم. در این مقاله ما سعی کرده ایم تا کمی اطلاعات عمومی شما را درباره ی بیمه بالا ببریم، پس خواندن این مطلب را از دست ندهید!

بیمه مسئولیت پزشکان بیمه سامان پل رومی

پزشکی و پیرا پزشکی مشاغل حساسی هستند زیرا به طور مستقیم با جان انسان‌ ها سرو کار دارند و در صورت اشتباه صاحبان این مشاغل، ممکن است صدمات سنگینی به بیمار وارد شود.

بیمه مسئولیت پزشکان بیمه سامان پل رومی با پذیرش ریسک خطای پزشکان و پیرا پزشکان به آن‌ ها امکان می‌ دهد که فعالیت خود را با خیال آسوده ‌تری انجام دهند.

خساراتی که در نتیجه قصور پزشکان و پیرا پزشکان به بیمار و اشخاص مراجعه‌ کننده وارد می ‌شود توسط این بیمه پوشش داده شده و غرامت هزینه ‌های پزشکی، فوت و نقص عضو به بیمه ‌گزار پرداخت می‌ شود.

بیمه مسئولیت پزشکان بیمه سامان پل رومی

بیمه مسئولیت پزشکان بیمه سامان پل رومی

بیمه مسئولیت مدنی مدیران سالن ‌های ورزشی

مدیران مجموعه‌ ها و سالن‌ های ورزشی مسئول سلامتی افرادی هستند که از این محیط ‌ها استفاده می ‌کنند. در نتیجه اگر خطری متوجه افراد استفاده کننده از این سالن ‌ها شود و خسارتی به این افراد وارد شود، این مدیران هستند که مسئول شناخته می ‌شوند.

این بیمه ‌نامه در بیمه سامان پل رومی با حمایت از مدیران سالن ‌های ورزشی خسارات وارد شده به اشخاص ثالث مانند تماشاچیان و استفاده‌ کنندگان از سالن‌ های ورزشی را پرداخت می ‌کند.

بیمه مسئولیت غریق نجات بیمه سامان

مسئولین استخر و ناجیان غریق که مسئولیت حفظ سلامتی و جان مراجعه ‌کنندگان را به عهده دارند می ‌توانند از این بیمه استفاده کنند و در صورتی که شناگران و افراد مراجعه ‌کننده دچار حوادث منجر به خسارت شوند از این بیمه در نمایندگی بیمه سامان پل رومی به آن ‌ها غرامت لازم پرداخت می‌ شود.

بیمه مسئولیت مراکز آموزشی بیمه سامان شعبه پل رومی

مدیران مراکز آموزشی مانند مدارس در برابر دانش ‌آموزانی که در این مدارس درس می‌ خوانند و دیگر افرادی که در این محیط‌ ها کار می ‌کنند مسئول بوده و در صورتی که خسارتی به این افراد وارد شود که مدیر مرکز مقصر شناخته شود به وسیله این بیمه می‌ توان خسارت ایجاد شده را جبران کرد.

بیمه مسئولیت مهد کودک سامان

اگر در محیط مهد کودک حادثه ‌ای برای کودکان یا دیگر افراد مراجعه‌ کننده رخ دهد به نحوی که مدیر مهد کودک مقصر شناخته شود، وی باید خسارت ایجاد شده را پرداخت کند. با داشتن این بیمه ‌نامه خسارت ایجاد شده توسط بیمه سامان پل رومی جبران می ‌شود.

بیمه مسئولیت مدیران هتل بیمه سامان

در حوادثی که برای مسافران مستقر در هتل ‌ها، مسافر خانه‌ ها و اقامتگاه ‌های مجاز رخ می‌ دهد اگر بیمه ‌گزار مقصر شناخته شود، باید خسارت وارد شده را جبران کند که در این مواقع این بیمه می ‌تواند کمک ‌کننده باشد.

بیمه مسئولیت مدیران تور های گردشگری

مدیران تور های گردشگری، زیارتی و تفریحی مسئول اتفاقات و حوادثی هستند که در طول برگزاری این تورها ممکن است برای افراد مشارکت ‌کننده در آن رخ دهد. بیه سامان پل رومی با پرداخت خسارت به این افراد از بیمه ‌گزار حمایت می‌ کند.

بیمه مسئولیت مدیران سینما و تئاتر

مسئولیت حفظ جان و سلامتی استفاده ‌کنندگان از سالن ‌های تئاتر و سینما نیز به عهده دارندگان و مدیران این سالن‌ ها است و اگر طی حادثه ‌ای به این افراد خسارتی وارد شود که بیمه‌ گزار مقصر شناخته شود، خسارت واردشده توسط این بیمه در بیمه سامان پل رومی پرداخت می ‌شود.

بیمه مسئولیت مجتمع مسکونی سامان

اگر در محیط مجتمع ‌های مسکونی سانحه ‌ای رخ دهد که ناشی از قصور مدیران مجتمع باشد، بیمه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌ های مسکونی خسارت وارد شده را به اشخاص زیان‌ دیده پرداخت می ‌کند.

بیمه مسئولیت مدیر رستوران

هر حادثه‌ ای که در محیط رستوران برای اشخاص ثالث رخ دهد به نحوی که بیمه ‌گزار مقصر شناخته شود، تحت پوشش این بیمه از بیمه سامان پل رومی قرار می ‌گیرد.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه سامان قلهک