در اخبار و مقالات

بیمه سامان قلهک برای ساکنان این محل که می خواهند برای امور بیمه خود به یک نمایندگی و یا شعبه در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه کنند، می تواند موضوعی مهم باشد.

برای تمامی ساکنان منطقه قلهک خبر خوشی داریم و آن هم وجود بیمه سامان در این منطقه می باشد. از این پس می توانید با مراجعه به این شعبه تمامی امور بیمه ای خودتان را در کم ترین زمان ممکن انجام دهید.

خوب است که در حین انجام بیمه های متفاوت در بیمه سامان شعبه قلهک درباره ی این موضوع اطلاعاتی هم داشته باشیم. در این مقاله ما سعی کرده ایم تا کمی اطلاعات عمومی شما را درباره ی بیمه بالا ببریم، پس خواندن این مطلب را از دست ندهید!

بیمه مسئولیت کارفرما بیمه سامان قلهک

بیمه مسئولیت کارفرما بیمه سامان قلهک در قبال کارکنان بازرگانی، خدماتی، صنعتی و اداری: اگرچه ممکن است کارکنان محیط‌ های اداری و بازرگانی کمتر از کارکنان ساختمانی در معرض خطر باشند اما این موضوع چیزی از مسئولیت‌ های کارفرما کم نمی ‌کند در نتیجه کارفرمایانی که در این زمینه ‌ها مشغول به فعالیت هستند می‌ توانند برای تحت پوشش قرار دادن کارکنان خود از این بیمه ‌نامه استفاده کنند.

بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان عمرانی: کارفرمایان پروژه‌ های عمرانی و ساخت‌ و سازها می ‌توانند از این بیمه استفاده کنند. این بیمه خسارات جانی وارد شده به کارکنانی که در محیط پروژه در حال کار هستند را تحت پوشش قرار می‌ دهد و مطابق بیمه ‌نامه غرامت ‌های ایجاد شده را می ‌پردازد. از جمله پروژه ‌های عمرانی می ‌توان به راه ‌سازی، تونل سازی، سد سازی و غیره اشاره کرد.

بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی

این مهم ‌ترین نوع بیمه مسئولیت کارفرما در بیمه سامان قلهک است که صادر می ‌شود و کارکنان ساختمانی را که در ساخت ‌و سازها مشارکت دارند تحت پوشش قرار داده و مطابق قانون بیمه مسئولیت مدنی کارفرما به آن‌ ها غرامت‌ های لازم را در زمان خسارت می ‌پردازد.

توسط این بیمه‌ نامه همه حوادث ناشی از کار برای کارگران تحت پوشش قرار می ‌گیرد؛ به عنوان مثال اگر کارگری در زمان کار از ارتفاع سقوط کند و یا در اثر کار با تجهیزات و ماشین‌ آلات فوت کرده و یا دچار آسیب‌ های جانی شود، از محل این بیمه ‌نامه به وی یا خانواده او غرامت پرداخت می ‌شود.

بیمه مسئولیت بیمه سامان قلهک کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی

بیمه مسئولیت بیمه سامان قلهک کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی

بیشتر از 80 % از بیمه ‌های صادر شده در بخش مسئولیت مربوط به بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی است. هر خطری مانند سقوط و برخورد مصالح ساختمانی با کارکنان، آسیب‌ های ناشی از پی‌ کنی ساختمان، آسیب‌ های ناشی از حفر چاه و کلیه فعالیت ‌های ساخت‌ و ساز ساختمانی که منجر به فوت، نقص عضو و از کار افتادگی شود تحت پوشش این بیمه قرار می ‌گیرد.

بیمه مسئولیت سازندگان بنا در بیمه سامان قلهک

این بیمه همان بیمه مسئولیت حرفه ‌ای مهندسین ناظر، طراح و محاسب است که مسئولیت بیمه‌ گزار در مقابل کارکنان ساختمانی به اضافه اشخاص ثالث را تحت پوشش قرار می ‌دهد و از این نظر با بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی متفاوت است.

مطابق این بیمه ‌نامه در نمایندگی بیمه سامان قلهک چنانچه در اثر اشتباه، خطا های مهندسین ناظر، طراح و محاسب ساختمان به دیگر افراد چه کارکنان حاضر در محیط و چه اشخاص ثالث مانند همسایگان در محیط پروژه خساراتی وارد شود، توسط این بیمه قابل جبران خواهد بود.

چند نوع ریسک یا خطر مهم در این بیمه تحت پوشش قرار گرفته و در زمان حادثه، غرامت‌ های لازم پرداخت می ‌شود. این چند نوع خطر شامل موارد زیر است:

  • خطراتی را که کارگران و کارکنانی که در محیط پروژه در حال کار هستند تهدید می ‌کند و ممکن است باعث جرح، فوت و نقص عضو و از کار افتادگی آن‌ ها شود.
  • خطراتی که اشخاص ثالث مانند همسایگان و یا ساکنان ساختمان‌ های مجاور و غیره را تهدید می ‌کند و موجب خسارات مالی و جانی به آن ‌ها می ‌شود.
  • خسارات مالی مانند تخریب و آسیب دیدن ساختمان ‌های مجاور، خسارت به خودرو های پارک شده و غیره است.
  • خسارات جانی وارد شده به اشخاص ثالث نیز شامل آسیب‌ های جانی، فوت، نقص عضو و از کار افتادگی اشخاص ثالث است.
  • خطرات طبیعی که ساختمان در حال ساخت را تهدید می‌کند.
نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه سامان دروسبیمه سامان پل رومی