در اخبار و مقالات

بیمه سامان پاسداران برای ساکنان این محل که می خواهند برای امور بیمه خود به یک نمایندگی و یا شعبه در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه کنند، موضوعی مهم است.

شاید برایتان پیش آمده باشد که برای انجام یک سری کارهای اداری بیمه تنبلی به سراغتان بیاید و یا انجام آن کار را به زمان های بعد موکول نمایید. در نهایت ممکن است به دلیل عقب انداختن همین کار کوچک اداری وقت مناسب خود را از دست بدهید و زمانی که وقت کمی دارید با عجله و اضطراب آن را انجام دهید.

زندگی تمامی کسانی که در پایتخت سکونت دارند معمولا به همین منوال است. ما اغلب به دلیل دور بودن مراکز بیمه از محل زندگیمان و یا نماندن در ترافیک های سنگین این کلان شهر بزرگ، کارهای اداری بیمه خود را به روزهای بعد موکول می کنیم.

در حالی که اگر یک نمایندگی بیمه سامان پاسدارام در این منطقه وجود داشته باشد، می توانیم در کم ترین زمان ممکن و بدون ماندن در ترافیک امور بیمه خودمان را به راحتی و با سرعت بیشتری انجام دهیم، همچنین انجام این کار را به بهانه های مختلف، که اصلی ترین دلیل دور بودن آن است به روزهای آینده نیاندازیم.

خوب است که در حین انجام بیمه های متفاوت درباره ی این موضوع اطلاعاتی هم داشته باشیم. در این مقاله ما سعی کرده ایم تا کمی اطلاعات عمومی شما را درباره ی بیمه بالا ببریم.

بیمه درمان تکمیلی سامان

از انواع بیمه‌ های درمان بیمه تکمیلی است که بیمه‌ گزار به کمک آن می ‌تواند هزینه ‌های مازاد درمانی را جبران کند.

بیمه درمان تکمیلی سامان پاسداران

بیمه درمان تکمیلی سامان پاسداران

بیمه‌گزار با مراجعه به مراکز درمانی در ابتدا از بیمه درمانی پایه خود استفاده می‌کند. اما هزینه‌ های درمانی که توسط بیمه درمان پایه پرداخت می‌‎ شود معمولاً محدود است و هزینه درمان برخی از بیماری‌ ها از سقف تعهدات بیمه درمان پایه بیشتر است. بیمه تکمیلی نمایندگی بیمه سامان پاسداران به بیمه‌ گزار در پرداخت این هزینه ‌های مازاد کمک می‌کند. در بیمه تکمیلی سامان هزینه ‌های زیر تا سقف تعهدات تعیین ‌شده به بیمه‌ گزار پرداخت می‌ شود:

  • پرداخت هزینه‌ های بستری و بیمارستانی
  • پرداخت هزینه عمل‌ های جراحی عمومی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، شیمی‌درمانی و مراکز جراحی محدود
  • پرداخت هزینه عمل‌ های جراحی تخصصی و مهم مانند عمل مغز، اعصاب مرکزی و نخاع، سرطان و غیره
  • پرداخت هزینه ‌های زایمان طبیعی و سزارین
  • پرداخت هزینه‌ های آمبولانس
  • پرداخت هزینه‌ های پاراکلینیکی یعنی هزینه ‌های انجام اقدام‌ هایی که برای تشخیص، میزان پیشرفت و یا میزان بازیابی سلامتی بیمار انجام می ‌گیرد مانند سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن شنوایی‌ سنجی و غیره
  • جبران هزینه ‌های ویزیت و دارو
  • پرداخت هزینه‌ های دندانپزشکی
  • پرداخت هزینه ‌های خرید عینک و سمعک
  • پرداخت هزینه ‌های درمان عیوب انکساری دو چشم
  • پرداخت هزینه افراد همراه برای بیماران زیر 7 سال و بالای 70 سال
  • پرداخت هزینه‌ های عمل ‌های سرپایی مثل شکستگی، گچ ‌گیری، در رفتگی، ختنه و غیره

بیمه تکمیلی گروهی بیمه سامان پاسداران

بیمه تکمیلی گروهی بیمه سامان پاسداران برای شرکت‌ ها و مجموعه ‌های کاری صادر می‌ شود. در بیمه تکمیلی گروهی تعداد افراد متقاضی حداقل باید 50 نفر باشد و همچنین این افراد بیمه درمان پایه مانند سازمان تامین اجتماعی، خدمات درمانی و یا نیرو های مسلح را داشته باشند.

بیمه درمان تکمیلی انفرادی بیمه سامان شعبه پاسداران

بیمه سامان یکی از معدود شرکت‌ های بیمه است که بیمه درمان تکمیلی را به صورت انفرادی نیز ارایه می‌ کند و همه افراد می ‌توانند به تنهایی آن را برای خود تهیه کنند.

در بیمه تکمیلی انفرادی حق بیمه‌ های پرداختی بیشتر از حق بیمه‌ های گروهی است اما سقف تعهدات و تعداد پوشش‌ ها نیز به طور کامل به بیمه ‌گزار ارایه خواهد شد. بیمه درمان انفرادی سامان را می ‌توانید هم اکنون با مراجعه به نمایندگی بیمه سامان پاسداران و بدون داشتن بیمه درمان پایه نیز تهیه کنید.

بیمه سامان پاسدارن در یک نگاه

بیمه سامان پاسداران اگر چه به نوعی از شرکت‌ های بیمه نوپا است و قدمت آنچنانی ندارد اما تفکر متفاوت و خدمات متنوع این بیمه نشان از آینده ‌ای موفق برای این شرکت بیمه دارد. از این خدمات متنوع می‌ توان به ارایه خدماتی متفاوت در بیمه‌ های مسافرتی و یا درمان تکمیلی اشاره کرد.

شرکت بیمه سامان توانسته است در فاصله ‌ای کوتاه از شروع کار خود به جایگاهی در بازار بیمه برسد که در کنار دیگر شرکت ‌های شناخته ‌شده از آن اسم برده شود. با یک نگاه گذرا به روند رشد این شرکت، می ‌توان امیدوار بود که بیمه سامان در آینده یکی از شرکت‌ های بزرگ صنعت بیمه خواهد بود و طبیعتاً سهم بزرگ ‌تری از بازار بیمه را به خود اختصاص خواهد داد. از طریق وب‌ سایت بیمه سامان پاسداران می ‌توانید رشته ‌های مختلف بیمه سامان را مشاهده نمایید.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه سامان ولنجکبیمه سامان ارتش