در اخبار و مقالات

موضوع ایم مقاله بیمه حوادث گروهی سامان است . در جهان امروز به علت وجود عوامل خطر فراوان و عدم اطمینان انسان از ایمنی داشتن در برابر آن ها، حوادث فراوانی برای افراد، بدون در نظر گرفتن سن آن ها رخ می دهد. گاهی اوقات، هزینه درمان بیماری ها و همچنین جبران خسارات وارد شده در اثر یک حادثه، به قدری بالاست که برخی افراد از عهده تامین آن ها بر نمی آیند و به ناچار، روند درمان خود را متوقف می کنند.

این شرایط، در آینده باعث در معرض خطر قرار گرفتن سلامتی انسان و حتی مرگ او می شود. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و حوادث به وجود آمدند.

بیمه تکمیلی، از جمله بیمه هایی است که در سال های اخیر در ایران بسیار محبوب شده و مورد استقبال فراوانی قرار می گیرد. این بیمه، بخش زیادی از هزینه درمان ناشی از آسیب وارد شده و یا حتی کل آن را تحت پوشش خود قرار می دهد و بسیاری از نگرانی های خانواده ها را برطرف می کند.

اگر شما نیز از بیمه حوادث و زیرشاخه های آن و بیمه sos سامان اطلاعات کافی ندارید و می خواهید امنیت زندگی خود و عزیزان تان را حفظ کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

بیمه حوادث گروهی بیمه سامان

بیمه حوادث گروهی بیمه سامان

تفاوت بیمه عمر و بیمه حوادث گروهی سامان چیست؟

بیمه عمر و حوادث که در اغلب موارد با هم دیگر مطرح می شوند، تفاوت هایی از نظر برخی جزئیات با هم دارند. اما با وجود این تفاوت، می توان از هردو آن ها به صورت مشترک استفاده کرد!

بیمه عمر، بیمه ایست که طبق آن، بیمه گر وظیفه دارد در برابر حق بیمه پرداختی از سوی بیمه گذار، مبلغی را به او و یا وارث او پرداخت کند. این بیمه، در اکثر نقاط جهان، فارغ از دیده شدن به عنوان یک مدل از بیمه، نوعی سرمایه گذاری شناخته می شود.

به عنوان مثال، پس از پایان یافتن دوره پرداخت ماهیانه و یا سالانه مبلغی توسط بیمه گذار به بیمه گر، بیمه گذار مبلغی بسیار بیش تر از حق بیمه پرداختی خود را دریافت می کند.

جالب است بدانید، در صورت فوت بیمه گذار، توافق وی با بیمه نامه ابطال نخواهد شد و سرمایه به  افراد تحت کفل و یا وارث فرد فوت شده، تعلق می گیرد. این مورد، به عنوان یکی از بهترین مزایای بیمه عمر شناخته می شود.

بیمه حوادث، از بیمه گذار در برابر خطرات احتمالی حفاظت می کند و در صورت نقص عضو، از کار افتادگی دائم یا جزئی و یا حتی فوت فرد، او و خانواده اش را تحت پوشش خود قرار می دهد.

بیمه حودث، به دو صورت گروهی و انفرادی و بیمه عمر به شیوه های مختلفی مانند بیمه عمر زمانی ارائه می شوند.

بیمه عمری که در بیمه عمر و حوادث گروهی وجود دارد، از نوع بیمه عمر زمانی می باشد. همان طور که گفته شد؛ در این نوع از بیمه در صورت فوت بیمه گذار، مبلغ سرمایه به ذی نفع وی پرداخت می شود.

بیمه حوادث گروهی بیمه سامان

بیمه حوادث گروهی بیمه سامان

شرایط بیمه عمر و حوادث گروهی بیمه نامه سامان

همان طور که می دانید، بیمه نامه های مختلف برای ارائه بیمه های خود شرایط متفاوتی دارند که موارد زیر، از جمله موضوعات مورد توجه بیمه نامه سامان برای ارائه بیمه حوادث گروهی می باشند.

حداکثر سن برای بیمه گذار در این شرکت، 75 سال در نظر گرفته شده است.

حق بیمه سالانه قسط بندی می شود.

مقدار حق بیمه به شغل بیمه گذار بستگی داد.

برای بیمه عمر نیز شرایط زیر مطرح شده اند:

برخلاف بیمه حوادث گروهی، حداکثر سن مجاز برای بیمه گذار 70 سال می باشد.

الزامی به انجام آزمایش های پزشکی برای بیمه گذاران وجود ندارد.

حق بیمه سالانه مانند بیمه حوادث گروهی تقسیط می شود.

از جمله شرایط مشترک بین بیمه عمر و بیمه حوادث گروهی بیمه نامه سامان نیز می توان به در نظر گرفتن حداقل 20 نفر برای هر دو بیمه و عدم اختصاص بیمه به افراد از کار افتاده دائم اشاره کرد.

درباره بیمه درمان بین المللی چه می دانید؟

بیمه sos، از جمله بیمه های بین المللی می باشد که معمولا به شکل انفرادی و گروهی ارائه می شود. بیمه نامه سامان، از جمله بیمه نامه های معدودی است که این بیمه را به شکل انفرادی نیز به افراد علاقه مند پیشنهاد می دهد.

بیمه sos سامان، پوشش های درمانی فراوانی دارد. به عنوان مثال، در صورت اخذ این بیمه، در هر زمانی می توانید به خدمات پزشکی دسترسی داشته باشید و هزینه های شیمی درمانی، پاراکلینیکی، انتقال هوایی، تهیه داروی کمیاب، درمان در خارج از کشور و … را با سقف های متفاوتی دریافت کنید.

جالب است بدانید، بیمه sos در نقاط برون مرزی و تمام نواحی جهان نمایندگی دارد و خدمات خود را به مردم عرضه می کند.

قبل از هر گونه مطلب درباره این بیمه، بهتر است درباره شرکت کمک رسان هم برخی اطلاعات را بدانید!

شرکت کمک رسان که از سال 1372 در زمینه بیمه فعالیت کرده، برخلاف باور عمومی، یک شرکت بیمه نیست و نمی تواند بیمه نامه صادر کند.

فعالیت اصلی این شرکت، از طریق شرکت های بیمه صورت می گیرد. شرکت خدماتی کمک رسان، خدمات خود را به بیمه گذاران بیمه نامه ها ارائه می دهد.

چگونه می توان تحت پوشش بیمه sos قرار گرفت؟

برای دریافت این بیمه، پس از مراجعه به یکی از نمایندگی های بیمه نامه سامان و تنها با کامل کردن چند فرم، می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام برای بیمه sos سامان، کپی شناسنامه و کارت ملی تمام اعضای خانواده، چند قطعه عکس و نتیجه چکاپ های انجام شده می باشند.

چرا آزمایش و چکاپ برای بیمه انفرادی sos ضروری هستند؟

این بیمه به صورت انفرادی نیز به افراد خدمت می کند و طبق اطلاعات به دست آمده، در صورت انجام آزمایش های ذکر شده و نمایان شدن بیماری فرد، پوشش بیمه مربوط به آن بیماری از بیمه فرد بیمه شده دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و حذف می شود.

جهت آگاهی از اطلاعات بیشتر درباره بیمه sos سامان، علاوه بر مراجعه حضوری، می توانید از خدمات سایت این شرکت بیمه نیز استفاده کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیش تر، کارشناسان سایت بیمه سامان نیز اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهند.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه مهندسیبیمه حوادث انفرادی سامان