در اخبار و مقالات

اگر درباره خرید بیمه نامه عمر، درمان و … دچار تردید شده اید ما به شما مشاوره رایگان می دهیم.

یکی از نگرانی های تقریبا همیشگی انسان ها، آسیب دیدن در محل کار، زندگی، خیابان و … می باشد. متاسفانه، برخی افراد نسبت به توصیه های متخصصان مبنی بر رعایت کردن ایمنی و راه های در امان ماندن از خطرات نه تنها بی توجه هستند، بلکه اشخاص محتاط را نیز تمسخر می کنند!

علاوه بر این موارد، پس از وارد شدن آسیب به یک فرد و به خصوص سرپرست خانواده، تامین هزینه های خانواده و درمان با مشکل مواجه می شود.

برای جلوگیری از این موقعیت ها و همچنین آرامش خاطر انسان ها، می توان از روش هایی مانند استفاده از بیمه های عمر و درمان بهره برد.

بیمه های عمر، درمان و …، از جمله بهترین بیمه های سال های اخیر به شمار می روند و عده زیادی را تحت پوشش خود قرار داده اند.

اگر تاکنون نسبت به دریافت بیمه عمر سامان اقدام نکرده اید و یا درباره مزایا و شرایط این بیمه و همچنین بیمه درمان اطلاعی ندارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

درباره بیمه عمر چه می دانید؟

بیمه عمر، یکی از بهترین بیمه های ارائه شده جهت حمایت از بیمه گزار و خانواده او در شرایطی مثل فوت سرپرست، ازکارافتادگی او و موقعیت هایی مانند این ها می باشد. در حال حاضر، بیمه عمر توسط بیمه نامه های متععدی از جمله بیمه سامان ارائه می شود.

بیمه عمر، به شکل بیمه عمر زمانی، تمام عمر، مانده بدهکار و بیمه عمر و سرمایه گذاری وجود دارد که هر یک از آن ها، پوشش های مختلفی را به مردم عرضه می کنند.

به عنوان مثال، بیمه عمر زمانی همان طور که از اسم آن معلوم است مدت زمان محدودی دارد و پس از پایان یافتن دوره آن، دیگر خدماتی را به بیمه گزار ارائه نمی دهد.

به اعتقاد برخی افراد و بیمه نامه ها، بیمه تمام عمر به علت عدم داشتن محدودیت زمانی، برای افرادی که می خواهند پس از فوت و یا وارد شدن انواع آسیب، به وارث و ذی نفعان شان سرمایه ای تعلق بگیرد بهتر است. چرا که این بیمه، به صورت مادام العمر به قرارداد خود عمل می کند.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه، به عنوان یکی از بهترین های بیمه عمر سامان شناخته می شود. این بیمه از قابلیت انعطاف پذیری فراوانی برخوردار می باشد و بیمه گزار با توجه به شرایط خود می تواند نسبت به تهیه آن و پوشش ها اقدام کند.

مزایای بیمه عمر

بیمه عمر، بیش تر به عنوان یک سرمایه گذاری برای آینده و فرزندان در نظر گرفته می شود. جالب است بدانید، در صورت خرید بیمه عمر، می توانید با استفاده از آن وام نیز دریافت کنید.

بیمه های عمر، علاوه بر پوشش فوت، پوشش امراض خاص، ازکارافتادگی و … را هم شامل می شوند. لازم به ذکر است، در بیمه عمر زمانی به فرد بیمه گزار تنها پوشش فوت تعلق می گیرد.

خرید بیمه عمر سامان محدودیت سنی ندارد و خانواده ها از زمان تولد می توانند فرزند خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند. البته برای استفاده از برخی از پوشش ها، سن به عنوان معیاری مهم در نظر گرفته شده است.

جهت آگاهی از سایر مزایای بیمه عمر و همچنین بهره مندی از مشاوره رایگان، می توانید به پورتال بیمه نامه سامان مراجعه کنید.

اهمیت استفاده از بیمه درمان

با توجه به گران بودن هزینه های پزشکی و مخارج بیمارستان ها، با استفاده از بیمه تکمیلی درمان، می توان از پرداخت بخش زیادی و یا حتی در مواردی تمام هزینه ها فارغ شد!

بیمه درمان نیز در بیمه نامه سامان با شرایطی متفاوت نسبت به سایر بیمه نامه ها وجود دارد که در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیمه درمان تکمیلی نیز به بخش های گروهی، انفرادی و خانواده تقسیم می شود. هر یک از بیمه های ذکر شده، برای شرایط خاصی مناسب می باشند.

به عنوان مثال، بیمه درمان تکمیلی گروهی، تنها مختص کارفرمایان است و آن ها می توانند کارمندان خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند. در برخی مواقع، افراد تحت سرپرست کسانی که این بیمه را دریافت کرده اند نیز می توانند از بیمه استفاده کنند.

بیمه تکمیلی انفرادی نسبت به سایر بیمه های درمان از پوشش های بیش تری برخوردار است و به طور کلی مزایای فروانی دارد. این بیمه تنها در بیمه نامه های محدودی از جمله بیمه سامان قابل دریافت می باشد.

لازم به ذکر است، برای تهیه بیمه تکمیلی، در ابتدا نیاز به داشتن یکی از بیمه های پایه (تامین اجتماعی، سلامت، نیروهای مسلح، کمیته امداد و…) می باشد. البته اگر متقاضی بیمه تکمیلی خانواده هستید، در صورت عدم وجود بیمه پایه نیز می توانید تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان خانواده قرار بگیرید.

پوشش های بیمه تکمیلی را بهتر بشناسید.

پس از بیمه عمر سامان، پوشش های بیمه تکمیلی مورد توجه قرار می گیرند که همین پوشش ها از دلایل محبوبیت بیمه تکمیلی می باشند. این پوشش ها، شامل پوشش های اصلی مانند هزینه شیمی درمانی، جراحی، آنژیوگرافی قلب، هزینه همراه افراد زیر 7 سال و سالمندان بالای 70 سال می شوند.

پوشش های فرعی یا اضافی نیز، هزینه های زایمان( به هر شیوه ای)، عمل های سرپایی، ماموگرافی و سونوگرافی را دربرمی گیرند.

پوشش های ارائه شده در این بیمه، فراوان تر از موارد ذکر شده می باشند. برای آگاهی از آن ها و همچنین دریافت مشاوره رایگان، می توانید با نمایندگی های بیمه نامه سامان تماس تلفنی برقرار کنید.

به دوره انتظار توجه داشته باشید!

دوره انتظار، دوره ای در طول مدت بیمه است که بیمه گر هیچ تعهدی نسبت به ارائه خدمات به بیمه گزار ندارد. تا پایان دوره انتظار، هزینه های پزشکی و بیمارستانی توسط خود فرد پرداخت می شوند.

در بیمه نامه سامان، دوره انتظار تنها برای بیمه تکمیلی درمان گروهی و انفرادی وجود دارد. البته در بیمه تکمیلی گروهی، دوره انتظار با توجه به تعداد کارمندان تعیین می گردد.

هزینه فرانشیز بیمه نامه سامان

هزینه فرانشیز، هزینه ایست که طبق درصد توافق شده شرکت بیمه، بیمه گزار ملزم به پرداخت آن می باشد.

بهتر است بیمه نامه ای که درصد فرانشیز کم تری دارد را انتخاب کنید تا در حد توان خود از میزان هزینه های تان بکاهید! بیمه نامه سامان، برای بیمه های تکمیلی خود معمولا 10 درصد فرانشیز را دریافت می کند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیش تر درباره بیمه عمر سامان و همچنین بیمه تکمیلی درمان این بیمه نامه، می توانید به صورت حضوری از نمایندگی های موجود در سراسر کشور بهره مند شوید!

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید