در اخبار و مقالات

در ادامه هر کدام از انواع بیمه مسئولیت سامان را به صورت مختصر شرح داده و شما را با مزایای بیمه مسئولیت سامان آشنا می کنیم.

بیمه مسئولیت مدنی

مسئولیت مدنی یعنی هرگونه صدمه، خسارت یا زیان مالی یا جانی که به دلیل فعالیت های روزمره یک شخص حقیقی یا حقوقی به شخص ثالث وارد می شود. بیمه مسئولیت مدنی، این نوع خطرات احتمالی را تحت پوشش دارد.

این نوع از بیمه مسئولیت سامان به سی و نه گروه کلی ارائه می شود که از جمله آنها می توان  به موارد زیر اشاره کرد:

– بیمه مسئولیت مدنی دارندگان آسانسور در قبال استفاده کنندگان از آسانسور

– بیمه مسئولیت مدنی آتش نشان ها

– بیمه مسئولیت مدنی شهرداری در برابر شهروندان

– بیمه مسئولیت مدنی وکلای دادگستری در برابر موکلین

– بیمه مسئولیت مدنی هتلداران و صاحبان مجموعه های اقامتی در برابر مسافران

و بسیاری موارد دیگر

از مزایای این نوع بیمه می توان به پرداخت هزینه های پزشکی، غرامت نقص عضو، غرامت فوت و خسارت های مالی اشاره کرد

بیمه مسئولیت کارفرما

یکی دیگر از انواع بیمه مسئولیت سامان، بیمه مسئولیت کارفرما است. این بیمه هزینه ها و زیان هایی که در محیط های کاری یا در حین انجام کار به کارکنان وارد می شود، و البته از نظر قانونی هم تایید می شود، را تحت پوشش دارد.

بیمه مسئولیت کارفرمای سامان در سه دسته اصلی زیر به مشتریان ارائه می شود.

– مسئولیت در برابر کارکنان عمرانی

– مسئولیت دربرابر کارکنان ساختمانی؛ و

– مسئولیت دربرابر کارکنان اداری، خدماتی، بازگانی و صنعتی

در حقیقت در این نوع از بیمه مسئولیت سامان، کارفرما می تواند کارکنان و کارمندان خود را دربرابر خسارات و صدمات احتمالی ناشی از سهل انگاری، کمبود نظارت، وسایل و ابزار خراب و نامناسب و یا کمبود ملاحظات ایمنی بیمه کند.

از مزایای بیمه مسئولیت سامان در این دسته این است که امکان تحت پوشش دادن همه کارمندان رسمی یا قراردادی یا روزمزد یا پاره وقت را دارد.

بیمه مسئولیت پزشکان

یکی دیگر از انواع بیمه های مسئولیت ارائه شده توسط شرکت بیمه سامان، بیمه مسئولبت پزشکان است. در این نوع بیمه هزینه های پزشکی یا پیراپزشکی غیر عمد که در نتیجه خطا یا اشتباه یا قصور یا تجویز اشتباه و یا عمل های جراحی به افراد وارد شده است، تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

از جمله موارد تحت پوشش در این نوع از بیمه مسئولیت سامان می توان به غرامت نقص عضو یا غرامت فوت اشاره کرد. البته باید توجه داشت که هزینه های ناشی از مواردی مانند اقدامات خارج از عرف پزشکی یا اقدامات خلاف قانون و موارد مشابه تحت پوشش این بیمه قرار ندارد.

بیمه مسئولیت سازندگان بنا

آخرین دسته از انواع مختلف بیمه های مسئولیت شرکت سامان مربوط به بیمه مسئولیت سازندگان بنا است. هرگونه اقدام ساخت و سازی با خطرات و صدمات بالقوه ای همراه است که مسئولیت آن بر عهده سازنده است.

بیمه مسئولیت سازندگان بنا، بیمه مسئولیت افرادی مانند صاحب، مهندس ناظر، طراح یا سازنده ساختمان در برابر افراد مختلف مرتبط با پروژه مانند کارگران ساختمانی و افراد غیر است.

یک پروژه ساختمانی دارای بخش های مختلفی مانند تخریب، گوبرداری، اجرای پی، ساخت اسکلت فلزی یا بتونی، سفت و نازک کاری و اجرای نما است که در همه مراحل آن به خصوص در مراحل گودبرداری، تخریب، اجرای پی و اجرای نما امکان بروز صدمه و زیان وجود دارد. از جمله مزایای بیمه مسئولیت تحت پوشش قرار دادن این هزینه های محتمل است.

تهیه بیمه مسئولیت سامان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از طرح های بیمه مسئولیت می توانید با کارشناسان ما در مجموعه بیمه مسئولیت سامان نیاوران تماس بگیرید.

البته با توجه به امکان نیاز بیمه برای بازدید حضوری از محل کسب و کار مشتریان، پیشنهاد ما به بیمه گذاران بالقوه این است که به صورت مستقیم به نمایندگی بیمه مسئولیت سامان قیطریه مراجعه کنند. در این روش بیمه گذار می تواند ضمن گفتگو با مشاوران با تجربه، متناسب ترین گزینه در قبال نیازهای خود را با کمترین هزینه تهیه کند.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید