در اخبار و مقالات

شرکت بیمه سامان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه در کشور است که در طی سال های فعالیت خود خدمات بیمه ای متنوعی را در جهت رفاه حال مردم و حفظ سلامت آن ها ارائه نموده است.

یکی از خدمات این شرکت بیمه درمانی انفرادی است که بسیار کاربردی می باشد.

امروزه با شیوع بیماری کرونا و گسترش آن ممکن است که هزینه های درمانی پیش بینی نشده ای بر افراد تحمیل گردد که پرداخت آن دشوار خواهد بود اما با استفاده از طرح های بیمه درمانی سامان می توان تا حدودی این هزینه ها را کاهش داد.

از این رو بر تمامی افراد واجب است که تحت پوشش بیمه درمانی قرتر بگیرند. اگر می خواهید با بیمه درمان انفرادی سامان بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

بیمه درمان انفرادی بیمه سامان

بیمه درمان انفرادی سامان نوعی از بیمه درمانی است که تمام یا بخشی از هزینه های درمانی را تحت پوشش قرار می دهد و به منظور جبران بخشی از هزینه های درمانی به تمامی افراد با شرایط مختلف تعلق می گیرد و می توانند با پرداخت هزینه آن به راحتی از مزایای آن بهره مند شوند.

در طرح بیمه درمان انفرادی سامان تعداد نفرات اصلا مطرح نیست و حتی به صورت تک نفر نیز ارائه می شود. لازم به ذکر است که فرد متقاضی بیمه برای استفاده از بیمه تکمیلی انفرادی حتما نباید بیمه پایه داشته باشد.

بیمه درمان انفرادی سامان چه مواردی را تحت پوشش قرار می دهد؟

بیمه درمان انفرادی سامان که یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین بیمه های درمانی سامان است دارای 6 طرح مختلف می باشند که هر یک دارای سقف تعهدات و هزینه های مختلفی هستند.

این طرح ها شامل طرح نسیم سامان، مهر سامان، شمیم سامان، سروش سامان، وصال سامان و عقیق سامان می شود. همچنین از جمله تعهدات این طرح ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • هزینه های بیمارستانی
  • عمل های جراحی
  • درمان های پاراکلینیکی گروه 1 و2
  • جراحی های مجاز سرپایی
  • هزینه های آمبولانس بین شهری و شهری
  • خدمات آزمایشگاهی
  • ویزیت و دارو
  • دندانپزشکی
  • زایمان و نازایی
  • سمعک
  • رفع عیوب انسکاری دو چشم

تمامی موارد ذکر شده با توجه به گروه سنی افراد و همچنین نوع طرح دارای هزینه های مختلفی است.

بیمه درمان انفرادی سامان حداکثر تا سن 70 سال را تحت پوشش قرار می دهد و تمامی افراد تا این رده سنی می توانند با عضویت در این طرح ها از مزایای آن ها بهره مند شوند و با خیالی آسوده نسبت به درمان بیماری های خود اقدام کنند.

بیمه درمان انفرادی سامان دارای چه مزایایی است؟

اگر می خواهید بیمه درمان سامان اقدسیه یا از سایر شعبات تهیه کنید باید به شما بگوییم که تحت پوشش این بیمه قرار گرفتن می تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد و قطعا یکی از بهترین گزینه ها است. از مزایای بیمه انفرادی سامان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • در طرح بیمه انفرادی سامان هر شخصی می تواند بر اساس شرایط خود از میان طرح های متنوع بیمه ای با سقف تعهدات و هزینه های مختلف بیمه نامه مناسب را انتخاب نماید.
  • افرادی که می خواهند از طرح بیمه انفرادی استفاده کنند نیازی نیست که تحت پوشش بیمه گر پایه باشندو در نتیجه تمامی افراد می توانند در این طرح ثبت نام کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.
  • از دیگر مزایای این طرح نسبت به سایر طرح های بیمه ای سامان می توان به عدم نیاز به چکاپ یا آزمایش های پزشکی پیش از تکمیل فرم پرسشنامه سلامت است. در نتیجه افراد به راحتی می توانند تنها با تکمیل فرم سلامت تحت پوشش بیمه درمانی انفرادی قرار بگیرند.
  • در این طرح افراد می توانند به صورت انفرادی و یا گروهی برای دریافت بیمه اقدام نمایند و تعداد نفرات محدودیتی ندارد.

نحوه خرید بیمه درمان انفرادی سامان

اگر شما نیز با توجه به مزایای بی نظیر بیمه انفرادی سامان تصمیم گرفته اید که با پرداخت هزینه های مربوطه تحت پوشش این نوع بیمه قرار بگیرید به شعبه بیمه درمان سامان منطقه یک و یا به نزدیک ترین شعب به محل سکونت خود مراجعه کنید و برای درخواست بیمه درمانی انفرادی دهید. البته می توانید از طریق وب سایت بیمه سامان نیز در طرح های متنوع بیمه ای آن به راحتی ثبت نام نمایید و مراحل عضویت و خرید بیمه نامه را در عرض چند ثانیه به راحتی انجام دهید.

در صورتی که به صورت آنلاین قصد خرید بیمه درمانی سامان دارید و در برخی از مراحل ثبت نام با مشکل مواجه شدید می توانید به راحتی از مشاوره های کارشناسان پشتیبان وب سایت این مجموعه استفاده کنید و با تکمیل ثبت نام میزان هزینه های درمانی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و گامی در جهت حفظ سلامت و تندرستی خود بردارید.

شرایط پرداخت اقساطی بیمه درمانی انفرادی سامان چگونه است؟

بیمه درمان انفرادی سامان همانند سایر طرح های شرکت بیمه سامان دارای امکان پرداخت به صورت اقساطی نیز می باشد. در نتیجه تمامی افراد با هر نوع بودجه ای می توانند از این طرح استفاده نمایند.

برای پرداخت اقساطی این بیمه باید ابتدا 30 درصد هزینه کل سالانه بیمه را پرداخت نمود و مبلغ باقی مانده را در طی شش ماه به صورت چک باید پرداخت شود. افرادی که هزینه بیمه درمانی را به صورت نقدی پرداخت نمایند از 10 درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.

پس از پرداخت هزینه طی مدت زمان بسیار کوتاهی بیمه نامه برای فرد متقاضی صادر می گردد.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید