در اخبار و مقالات

صدور بیمه مسافرتی سامان با هدف تامین امنیت و آرامش بیمه شدگان و استفاده آنها از مزایای کمک رسانی در سفر، طراحی و ارایه شده.است. با در نظر گرفتن شرایط و تعهدات بیمه نامه می.توانید سفر خود را در برابر خطرات احتمالی بیمه کنید.

معتبر بودن بیمه سامان برای اخذ ویزا و اقامت، همکاری با کمک رسان های معتبری همچون  Mideast  و تنوع در طرح.های بیمه مسافرتی ، از مهم ترین ویژگی شرکت بیمه سامان است. در ادامه با لزوم و پوشش.های صدور این بیمه نامه آشنا می شویم.

لزوم صدور بیمه مسافرتی سامان

در اکثر موارد ارائه بیمه مسافرتی برای ورود به کشورهای خارجی الزامی است. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، باید برای جبران خسارت .های احتمالی در طول سفر فکری بکنید. بیمه مسافرتی به افراد این اطمینان را می‌ دهد.که در زمان سفر، نگران اتفاقات ناگواری از قبیل بیماری‌، سرقت یا گم‌ شدن مدارک و چمدان خود نباشند.

صدور بیمه مسافرتی سامان هزینه.های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تاخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و حوادثی از این دست را پوشش می دهد.و انواع سفر از جمله تک نفره، تجاری و خانوادگی را شامل می شود.

مسافران و تجار بسیاری وجود دارند.که به طور متعدد به خارج ازکشور سفر می.کنند. این مسافرت ها ممکن است با انگیزه.های متفاوتی اعم از تجاری یا گردشگری صورت پذیرد. اما آنچه برای شرکت.های بیمه گزار اهمیت دارد.هدف از انجام یک سفر نیست، بلکه راحتی و آسایش مسافران در طول سفر است.

در صورت بروز حادثه، آن دسته از مسافرانی که به خدمات بیمه ای دسترسی ندارند ممکن است  در تقبل هزینه های گزاف درمانی دچار مشکل شوند. به همین جهت شرکت بیمه سامان ترتیبی اتخاذ نموده است تا با صدور بیمه مسافرتی سامان به هنگام بروز حوادث، خدمات ویژه ای در هر نقطه از جهان به مسافران ارائه کند.

شایان ذکر است در حال حاضر مسافران می توانند به صورت آنلاین بیمه نامه صادر شده خود را استعلام نموده و با ارائه اطلاعات گذرنامه، مدت اقامت و مقصد سفر خود اقدام به خرید بیمه مسافرتی سامان نمایند.

یک بیمه مسافرتی خوب دارای چه ویژگی هایی است ؟

یکی از ویژگی ‌هایی که بیمه ‌های مسافرتی را از یکدیگر متمایز می‌ کند، پوشش ‌های بیمه مسافرتی خارج از کشور است. صدور بیمه مسافرتی سامان دارای پوشش ‌های ثابت زیر می شود:

  • پوشش هزینه‌ های بستری
  • انتقال بیمه ‌گزار به کشور
  • پرداخت هزینه‌ های درمان مربوط به دندان
  • انتقال جسد بیمه‌ گزار به کشور
  • پرداخت هزینه بیمه‌ گزار برای بازگشت به کشور به علت فوت یکی از بستگان
  • پرداخت هزینه دارو
  • مشاوره حقوقی
  • انتقال یکی از افراد خانواده بیمه ‌گزار به کشور مورد نظر
  • هزینه خرید اضطراری
  • جبران خسارت تاخیر در پرواز هواپیما
  • بازگرداندن کودکان زیر 15 سال
  • پرداخت هزینه تاخیر در حرکت
  • کمک به صدور دوباره مدارک یا پیدا کردن بار بیمه ‌گزار در صورت مفقود شدن آن‌ ها
  • حواله پول نقد برای بیمه‌ گزار جهت استفاده در خارج از کشور
  • دادن اطلاعات مراکز درمانی به بیمه ‌گزار در کشور مقصد

طرح ‌های خاص صدور بیمه مسافرتی سامان ضامن امنیت و آرامش  

بیمه مسافرتی سامان دارای یک طرح زیارتی است که برای کشورهای عراق، عربستان و سوریه اجرا می‌ شود. تفاوت این طرح با طرح‌ های عادی این است که اگر بیمه ‌گزار بر اثر جنگ یا اقدامات تروریستی دچار خسارت شود، پوشش‌ های بیمه مسافرتی شامل وی می ‌شود.

در کشورهای مذکور با توجه به اینکه اوضاع امنیتی چندان مناسب نیست و احتمال خطر بروز حادثه بر اثر جنگ یا اقدامات تروریستی وجود دارد، صدور بیمه مسافرتی سامان اهمیت بسیار زیادی دارد و برای مسافران این کشورها مزیت فوق ‌العاده ‌ای محسوب می ‌شود.

بیمه مسافرتی سامان شنگن علاوه بر پوشش‌ های معمول که در بیمه‌ های مسافرتی وجود دارد، پوشش ‌های مازاد دیگری را نیز به طور ویژه به بیمه ‌گزار ارایه می ‌دهد. به عنوان مثال بیمه مسافرتی شنگن بیمه ‌ای چند سفره است. بنابراین نوع ویزای شما چند سفره یا مالتی محسوب می ‌شود. این بیمه نامه در طرح ‌های مختلفی صادر می ‌شود که سقف تعهدات و حق بیمه ‌های مربوط به آن متفاوت است.

بیمه مسافرتی سامان دارای طرحی به نام طرح اقتصادی نیز است. این طرح بعضی پوشش ‌ها را ممکن است شامل نشود و سقف تعهداتی پایین ‌تر از سقف تعهدات طرح ‌های عادی دارد. اما حق بیمه آن بسیار پایین‌ تر از حق بیمه طرح ‌های عادی است.

در هنگام صدور بیمه مسافرتی سامان به طرح دانشجویی هم توجه کنید. در این طرح بیمه ‌گزار می‌ تواند بیش از 92 روز در یک سفر به‌ صورت ممتد باشد و از بیمه سفر نیز استفاده کند. در صورتی ‌که در طرح ‌های عادی بیمه مسافرتی خارج از کشور فقط تا 92 روز اول هر سفر اعتبار دارد و از روز 93 ام به بعد بیمه ‌گزار تحت پوشش نیست.

نکاتی که در هنگام خرید بیمه نامه باید توجه کنید

بیمه نامه مسافرتی، از تاریخ خروج بیمه گزار از مرزهای کشور و تنها برای مسافرت های کمتر از ۹۲ روز (سه ماه متوالی) معتبر است. لازم به ذکر است بیمه شده می تواند در طول مدت اعتبار بیمه نامه،  به دفعات از کشور خارج شود.

اعتبار بیمه نامه مسافرتی از زمان خروج از کشور، آغاز می گردد. در صورت پایان اعتبار بیمه نامه در طول سفر، تمدید آن مقدور نمی باشد.

در صورت عدم استفاده تا ۶ ماه پس از تاریخ صدور بیمه مسافرتی سامان، می توانید با در دست داشتن اصل بیمه نامه و گذرنامه، به واحد صادر کننده آن مراجعه و نسبت به فسخ بیمه مسافرتی اقدام نمایید.  این بند مشروط بر عدم دریافت ویزا و ممهور نشدن ویزا به مهر خروج از تاریخ صدور بیمه نامه است.

با خرید آنلاین بیمه مسافرتی، نیازی به نسخه کاغذی آن برای دریافت خسارت ندارید و همان نسخه الکترونیکی را می ‌توانید ارایه کنید.

سفری به یاد ماندنی با صدور بیمه مسافرتی سامان

همه ما معمولا خاطره‌.های خوبی از سفر داریم.و بیشتر سفرهای ما به قصد تفریح و گشت ‌و گذار یا دیدن عزیزان و دوستان است. اما گاهی مسائل پیش ‌بینی ‌نشده ‌ای در سفرها پیش می‌ آید.که می ‌تواند ما را برای مدتی گرفتار کند.یا از نظر مالی به ما خسارت وارد کند.

مواردی که ممکن است.انتظار رخ ‌دادن آنها را نداشته باشیم، می ‌توانند.خاطره تلخی از سفر در ذهن ما باقی بگذارند. در چنین رویداد هایی خرید بیمه مسافرتی به کمک ما می ‌آید.و سفری را که ممکن است.با سختی و دردسر همراه باشد، با خوشی به پایان می‌ رساند.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

معرفی پوشش های بیمه مسافرتی سامانبیمه مسافرتی بانک سامان