در اخبار و مقالات

داشتن بیمه در هر زمینه ایی ضروری و مهم است به قول معروف حادثه هیچوقت خبر نمیکند پس شما باید در هر شرایطی منتظر وقوع هرگونه اتفاقی را داشته باشید و برای مقابله با آن برنامه ریزی کرده باشید.

امروزه شرکت های بیمه بسیاری زیادی به وجود آمده اند تا با بیمه کردن افراد مایل به این کار سطح رفاه زندگی را بالا ببرند البته انتخاب شرکت خوب و مورد اعتماد هم مسئله مهمی است.

یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه بیمه شرکت بیمه سامان است این شرکت در زمینه ارائه خدمات بیمه به متقاضیان از کفایت نشان داده است و افراد بسیار زیادی از خدمات این شرکت استفاده میکنند و البته از خدمات ارائه شده نیز کمال رضایت را دارند.

شرکت های بیمه اغلب خدمات زیادی دارند مثل بیمه عمر بیمه آتیه فرزندان بیمه آتش سوزی بیمه شخص ثالث بیمه حوادث بدنه ماشین بیمه ساختمان و بیمه مسافرتی در اینجا ما به معرفی بیمه مسافرتی سامان میپردازیم که چیست و چه کاربردی دارد و کجا شما باید از آن استفاده کنید.

ممکن است زمانی که به سفر میروید به این موضوع فکر کنید که مگر در یک سفر کوتاه تفریحی یا کاری ممکن است چه اتفاق غیر مترقبه ایی بیوفتد! اما لازم به ذکر است حادثه هیچگاه خبر نمیکند و بهترین کار این است که شما اقدامات لازم برای مقابله با هر گونه پیشامدی که ممکن است رو در روی شما قرار بگیرد را داشته باشید و با پشتیبانی بیمه خود به راحتی مشکل خود را حل کنید و از آن گذر کنید.

پس شما باید داخل چمدان سفر خود یک بیمه مسافرتی نیز داشته باشید که از ضروری ترین نیازمندیهای یک سفر بی مخاطره است. به جرائت میتوان گفت شرکت بیمه سامان از بهترین ارائه دهندگان این بیمه است در ادامه با ما باشید تا با ویژگی های این بیمه بیشتر آشنا شوید.

چه زمانی باید از بیمه مسافرتی سامان استفاده کنیم

در زمان سفر گاهی پیشامدهایی اتفاق میوفتد که حتی مردم فکرش را هم نمیکنند که ممکن است در طول سفرشان همچین اتفاقی بیوفتد.

بیمه های مسافرتی بعضی مواقع بسیار بسیار کارآمد هستند برای مثال اگر شما قصد سفر به خارج از ایران را داشته باشید برای گرفتن ویزای خود مخصوصا ویزاهای معتبر مثل ویزای شینگن شما حتما باید همراه مدارک خود بیمه نامه مسافرتی داشته باشید وگرنه مدارک شما ناقص اعلام می شود و برای گرفتن ویزای خود به مشکل بر می خورید.

این برگه به ظاهر بی ارزش و ناکارآمد میتواند به سادگی روند کارهای شما را به تعویق بیاندازد بنابراین خرید این برگه به یکی از مهم ترین کارهایی که شما باید قبل از سفر خود انجام دهید تبدیل شده است به جرائت می توانیم بگوییم بیمه مسافرتی سامان از بهترین بیمه ها در این زمینه است و شما به راحتی میتوانید آن را تهیه کنید و از این بابت خیال تان راحت باشد چون در معتبر بودن این شرکت هیچگونه شک و شبه ایی وجود ندارد برای خریداری این بیمه با ارزش شما باید به دفاتر بیمه مسافرتی سامان الهیه و یا بیمه مسافرتی تجریش سامان مراجعه کنید.

انواع بیمه مسافرتی سامان

  • بیمه ی سفر تفریحی
  • بیمه ی سفر بلند مدت
  • بیمه ی سفر ورزشی
  • بیمه ی سفر زیارتی
  • بیمه ی سفر تجاری
  • بیمه سفر دانشجویی

که یکی از ویژگی های این شرکت این است با بیش از 50 هزار شرکت و مراکز خدماتی و درمانی طرف قرار داد است و هر کجا که باشید شما را پشتیبانی میکند و از کامل ترین کارگزاران شرکت های بیمه میباشد.

نحوه استفاده از بیمه مسافرتی سامان

جبران هزینه های کنسل شدن ویزایی که شما برای سفر به خارج از کشور گرفته اید مثل: ویزا های ورزشی تجاری آموزشی و یا حوادث غیر متقربه ای که موجب کنسل شدن سفرهای شما شده است.

پرداخت هزینه های لغو و یا تغییر تایم در هنگام رفت و بازگشت از سفر

جبران هزینه لغو سفر پیش از سفر.

بیمه کردن منزل در مقابل حوادث مختلف همچون آتش سوزی و یا حتی سرقت منزل شما در طول زمان سفر.

تخفیف حتی صد درصدی برای تاکسی و یا آژانس های و ماشین های مدل بالای فرودگاهی.

تقبل هزینه و پوشش خسارت تا سقف حداکثری 70 هزار یورو.

همچنین شرکت بیمه سامان با شرکتهایی که در زمینه صنعت سفر و گردشگری فعالیت دارند همکاری می کند و می تواند سفر خوب و ایده الی برای شما فراهم کند.

همچنین اگر در طول سفرتان مشکلی از جمله سرقت کیف و وسایل الکترونیکی شما شامل تلفن همراه ولپ تاپ و وسایلی از این قبیل صورت بگیرد این بیمه هزینه خسارت شما را پرداخت می کند.

تقبل هزینه بیماری شخص حتی اگر قبل از سفر هم وجود داشته باشد شما می توانید به راحتی از خدمات درمانی این شرکت بیمه بهرمند شوید.

در این مقاله ما سعی کردیم تا بهترین شرکت بیمه مسافرتی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی قبل از سفر خود کارهای خود را کاملا انجام داده باشید تا در حین سفر نگرانی برای شما وجود نداشته باشد.

همچنین در صورت پیش آمدن هر گونه سوال یا مشکل شما میتوانید به راحتی با اپراتور پشتیبان این مجموعه تماس بگیرید تا سریعا به راهنمایی های لازم به شما صورت بگیرد و مشکل شما پیگیری شود.

به شما اطمینان می دهیم که در اسرع وقت مشکل شما حل شود حتی شما می توانید برای گرفتن مشاوره و پرسیدن سوال های خود به صورت حضوری به دفاتر این مجموعه در شمال تهران مراجعه کنید کارمندانی که در این دفاتر مشغول به کار هستند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به کارهای شما رسیدگی می کنند.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید