در اخبار و مقالات

خدمات بیمه مسافرتی موضوع این مقاله است. برای این که بتوانید سفری لذت بخش را تجربه کنید می بایست خیالتان از همه بابت راحت باشد. بسیاری از افراد نگران حوادث طبیعی و اتفاقی ای هستند که ممکن است در طول سفر برایشان اتفاق بیفتد.

برای جلوگیری از این نگرانی ها و افزایش آسودگی خاطر در سفر هایتان ما به شما پیشنهاد می دهیم تا از بیمه مسافرتی سامان بهره ببرید. اگر می خواهید با خدمات این بیمه آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی بیمه ای است که شامل افرادی که قصد سفر به خارج و یا داخل کشور را دارند می شود. بیمه مسافرتی سامان با توجه به قوانین موجود تمامی و یا بخشی از خسارت های حاصل از حوادث طبیعی و اتفاقی را متحمل می شود و نگرانی های شما را در طول سفر کم تر می کند.

برای درک بهتر از این بیمه فرض کنید که در طول سفر خود دچار یک بیماری جزئی می شوید و برای درمان می بایست به پزشک مربوطه مراجعه کنید، در این صورت بیمه مسافرتی می تواند هزینه ای که شما پرداخته اید را به شما باز گرداند و یا به عبارت دیگر این خسارت را برای شما جبران کند.

این بیمه ها را می توان هم به صورت تک نفره و شخصی و هم به صورت جمعی و گروهی تهیه نمود و آن را در انواع سفر های خارجی و داخلی استفاده کرد. حال روش تهیه خر دو نوع بیمه ها را به شما توضیح خواهیم داد.

برای دریافت بیمه شخصی و تک نفره مسافرتی، شخص می تواند با داشتن مدارک مربوطه به یکی از شعبه های بیمه سامان مراجعه کند و بیمه خود را دریافت نماید. برای مثال شما می توانید با داشتن مدارک خود به شعبه بیمه مسافرتی سامان فرمانیه مراجعه کرده و بیمه خود را دریافت کنید و سفری به دور از دغدغه را برای خود به ارمغان آورید.

لازم به ذکر است که برای گرفتن بیمه انفرادی خود می توانید از درگاه های اینترنتی بیمه مسافرتی سامان نیز استفاده کنید.

اگر شما یک تور مسافرتی را تشکیل داده اید و می خواهید مسافران خود را به سلامت ببرید و بازگردانید به شما پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به شعبه بیمه مسافرتی سامان اقدسیه تمامی مشتری هایتان را بیمه گروهی کنید.

خدمات بیمه مسافرتی

خدمات بیمه مسافرتی

خدمات بیمه مسافرتی سامان در سفر های خارج از کشور

در این قسمت از مقاله برای شما تمامی خدمات بیمه مسافرتی سامان را شرح می دهیم تا با آگاهی کامل به دریافت این بیمه بپردازید.

1: باز گرداندن فرزندان شخص بیمه شده

اگر در طول سفر شخص بیمه شده بر اثر صوانح مختلف فوت شود، فرزند او با رعایت آداب به محل سکونت خود باز خواهد گشت.

2: بازگرداندن پیکر شخص بیمه گذار

اگر بر اثر صانحه ای شخص بیمه گذار در طول سفر خود فوت گردد، بیمه گر وظیفه دارد جسد او را به محل اقامت خود بازگرداند.

3: فرستادن دارو های بیمه گذار

اگر پزشک معالج فرد بیمه گذار قبل از سفر وی دارو هایی را تجویز کند و بنا به هر دلیلی در کشوری که او سفر می کند این دارو ها یافت نشود، بیمه مسافرتی سامان هزینه ارسال این دارو ها از ایران به خارج از کشور را متحمل می شود.

4: پرداخت مبالغ پزشکی و دندان پزشکی شخص بیمه گذار

اگر فرد بیمه گذار در کشوری که سفر کرده است نیازمند مراجعه به دندان پزشکی شود، بیمه گر با توجه به قوانین موجود بخشی از این هزینه ها را متحمل می گردد و آن ها را پرداخت می نماید.

5: پرداخت مبالغ غیر پزشکی شخص بیمه گذار

اگر شخص بیمه گذار یکی از مدارک خود را در طول سفر گم کند، بیمه گر هزینه های تهیه دوباره این مدارک را پرداخت خواهد کرد.

اگر بیمه گذار در طول سفر خود یکی از بستگان نزدیک خود را از دست بدهد و توان برگشت با وسیله شخصی و یا عمومی را نداشته باشد، می تواند با ارائه مدارک و گواهی های لازم به بیمه سامان هزینه های بازگشت خود را از طریق بیمه گر پرداخت نماید.

6: پرداخت هزینه چمدان های مفقودی

به هنگام ثبت نام و خرید بیمه مسافرتی، شما می بایست تمامی وسیله های موجود در چمدانتان را به صورت یک لیست به بیمه گر تحویل دهید. توجه نمایید که اگر مبلغی را در چمدان خود به همراه دارید حتما در این لیست شرح دهید.

با انجام این کار اگر در فرودگاه چمدان شما مفقود گردد بیمه گر تمامی خسارت های متحمل شده بر شما را پرداخت خواهد کرد.

7: پرداخت هزینه و خسارت لغو پرواز بیمه گذار

اگر بر اثر دلایل مختلفی پرواز فرد بیمه گذار لغو و کنسل شود، وی می بایست به نزدیک ترین هتل فرودگاهی مراجعه کند تا پرواز او مجددا انجام گردد. هزینه های متحمل شده نظیر هزینه اقامت در هتل توسط بیمه گر قابل پرداخت خواهد بود و بیمه گذار هیچ نگرانی از این بابت نخواهد داشت.

خدمات بیمه مسافرتی

خدمات بیمه مسافرتی

آیا حتما باید از بیمه های مسافرتی استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر شما قصد سفر به کشور های خارجی را دارید استفاده از این بیمه ها الزامی است، زیرا به هنگام خارج شدن از کشور از شما برگه خرید بیمه مسافرتی دریافت خواهد شد.

مدت زمان اعتبار خدمات بیمه مسافرتی

شما از روزی که اقدام به خرید این نوع بیمه ها می کنید تا حداکثر زمان یک سال می توانید از آن استفاده نمایید و پس از گذشت این زمان بیمه مسافرتی شما باطل خواهد شد.

در این مقاله سعی نمودیم تا شما را با بیمه های مسافرتی آشنا کنیم و خدماتی که بیمه گر در اختیار شما خواهد گذاشت را بررسی کنیم. امیدواریم با خدمات بیمه مسافرتی سامان سفری لذت بخش را برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید.

پست های توصیه شده
نمایش 2 دیدگاه
  • محمد
    پاسخ

    خدمات عالی

    • sii24
      پاسخ

      در خدمتیم دوست عزیز

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

مزایای بیمه مسئولیتبیمه اتومبیل سامان