در اخبار و مقالات

بیمه مسئولیت مدنی مدیران آرایشگاه‌ها

بیمه مسئولیت مدنی مدیران آرایشگاه‌ها از مراجعه‌کنندگان حمایت می‌کند و اگر زمانی برای آن‌ها حادثه‌ای ناشی از قصور بیمه‌گزار رخ دهد، خسارت واردشده توسط این بیمه جبران می‌شود.

بیمه مسئولیت مدنی تعمیرگاه‌های خودرو

مدیران تعمیرگاه‌های مجاز خودرو می‌توانند با تهیه این بیمه مسئولیت خود را در قبال اشخاص ثالث بیمه کرده و در صورتی که در حادثه‌ای که منجر به خسارت شده مقصر شناخته شوند، از محل این بیمه‌نامه خسارت ایجادشده را بپردازند.

بیمه مسئولیت مدنی مدیران شهربازی

شهربازی‌ها و وسایلی که در آن وجود دارند یکی از مکان‌هایی است که می‌تواند خطرآفرین باشد. اگر در اثر استفاده از وسایل شهربازی و یا در محیط شهربازی حوادث ناگواری برای استفاده‌کنندگان و دیگر اشخاص رخ دهد و بیمه‌گزار مقصر شناخته شود، خسارت ایجادشده توسط این بیمه قابل جبران است.

بیمه مسئولیت مدنی مدیران پارکینگ‌های عمومی

با کمک این بیمه در صورت بروز سوانحی در پارکینگ‌های عمومی که بیمه‌گزار مقصر شناخته شود، خسارات ایجادشده جبران می‌شود.

بیمه مسئولیت مدنی صاحبان ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و راه‌سازی

خساراتی که این نوع ماشین‌آلات به اشخاص ثالث وارد می‌کنند، چنانچه بیمه‌گزار یعنی صاحبان آن مقصر شناخته شوند، توسط این بیمه قابل جبران است.

بیمه مسئولیت مدنی مدیران و برگزارکنندگان مسابقات ورزشی همگانی

مسابقات همگانی‌ای که برگزار می‌شوند مانند مسابقات دو همگانی که به صورت گسترده بسیاری از افراد در آن شرکت می‌کنند خالی از حادثه نیست و ممکن است طی برگزاری این مسابقات افراد شرکت‌کننده دچار خسارتی شوند که بیمه‌گزار مقصر آن شناخته شود. این خسارات از محل این بیمه قابل پرداخت است.

بیمه مسئولیت مدیران برگزارکننده اردوهای دانش آموزی

در طول اردوهایی که از طرف مدارس و مراکز آموزشی و یا دیگر موسسات برگزار می‌شود ممکن است خساراتی به اشخاص حاضر در اردو وارد شود، چنانچه مدیران برگزارکننده مقصر حادثه شناخته شوند، این بیمه خسارات واردشده را جبران می‌کند.

مسئولیت مدنی شرکت‌های بازرسی

خسارات ناشی از قصور شرکت‌های بازرسی در انجام وظایف خود توسط این بیمه تحت پوشش قرار داده می‌شود.

مسئولیت مدنی حرفه‌ای مهندسان ناظر

چنانچه مهندسان ناظر نسبت به انجام وظایف خود دچار اشتباه شوند به نحوی که این اشتباهات منجر به خسارت به دیگر اشخاص شود، توسط این بیمه می‌توانند خسارت ایجادشده را بپردازند.

بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای دامپزشکان

دامپزشکان نیز دارای شغل حساسی هستند. حفظ جان و سلامتی حیوانات به خصوص دام بزرگ و طیور که نقش مهمی در سبد غذایی انسان دارند به عهده دامپزشکان است و اگر قصوری رخ دهد که منجر به خسارت شود، بیمه مسئولیت مدنی دامپزشکان سامان این خسارت را می‌پردازد.

بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای وکلای دادگستری

وکلای دادگستری که وظیفه دفاع از موکلین خود را دارند باید نهایت دقت را در کار خود داشته باشند تا به بهترین شکل ممکن از افراد دفاع کنند. اشتباه در دفاع از موکل ممکن است باعث صدور احکام ناعادلانه شده و به موکل خساراتی جدی وارد کند، این بیمه با حمایت از وکلای دادگستری این خسارات ناشی از اشتباهات آنان را پوشش داده و در زمان لزوم، خسارت ایجادشده را پرداخت می‌کند.

بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای دارندگان کشتی و وسایل حمل‌ونقل دریایی در مقابل مسافران

از کشتی‌ها نیز مانند اتوبوس و مینی‌بوس و دیگر وسایل نقلیه برای جابجایی مسافران بین جزایر و خشکی‌ها استفاده می‌شود. از آنجایی که شناور بودن وسیله، خطرات مخصوص به خود را دارد چنانچه در حین جابجایی مسافران و در اثر حوادث خسارتی به این افراد وارد شود و بیمه‌گزار مقصر شناخته شود، باید جبران خسارت کند که توسط این بیمه امکان‌پذیر است.

بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای دارندگان و نصابان آسانسور

دارندگان آسانسور و نصابان آن مسئول کارکرد درست آسانسور هستند. در صورتی که افراد استفاده‌کننده از آسانسور طی سوانحی آسیب ببیند، طوری که این سوانح به خاطر قصور دارندگان و نصابان آسانسور باشد، این افراد باید خسارت ایجادشده را بپردازند. بیمه مسئولیت در این مواقع با حمایت از بیمه‌گزار خسارات واردشده را جبران می‌کند.

بیمه مسئولیت مدنی جامع شهرداری

در صورتی که در نتیجه فعالیت‌های شهرداری مانند حفر چاه‌ها و یا ایجاد کانال‌ها و… به اشخاص ثالث خسارتی وارد شود، مقصر شهرداری شناخته می‌شود. بیمه مسئولیت مدنی جامع شهرداری این خسارات را جبران می‌کند.

بیمه مسئولیت مدنی مجریان گاز

خسارت‌های ناشی از قصور مجریان گاز نیز توسط این بیمه تحت پوشش قرار می‌گیرد و مطابق بیمه‌نامه خسارات تعهدشده جبران خواهد شد.

بیمه مسئولیت مدنی مسئول فنی بیمارستان و مراکز درمانی

در محیط بیمارستان ممکن است حوادثی رخ دهد که باعث خسارت به بیمار، همراهان بیمار و دیگر اشخاص ثالث شود. مسئولیت محیط بیمارستان و مراکز درمانی به عهده مسئول فنی بیمارستان است و در صورتی که مقصر شناخته شود باید خسارت را پرداخت کند. این بیمه با حمایت از مسئول فنی بیمارستان، خسارت واردشده را جبران می‌کند. از جمله موارد پرداخت خسارت در این بیمه می‌تواند خسارت‌های ایجادشده در اثر کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی باشد.

بیمه مسئولیت مدنی تولیدکنندگان کالا

اگر در اثر مصرف محصولات تولیدکنندگان به افراد خسارت وارد شود، بیمه مسئولیت مدنی تولیدکنندگان کالا با پرداخت غرامت از بیمه‌گزار حمایت می‌کند.

بیمه مسئولیت مدنی شکارچیان و محیط‌بانان در قبال اشخاص ثالث

شکارچیان و محیط‌بانان که اسلحه نیز حمل می‌کنند و مجاز به تیراندازی در محدوده‌های تعیین‌شده دارند ممکن است در حین انجام کار خود بر اثر خطا و غیرعامدانه به دیگر افراد آسیب بزنند و خسارات جانی یا مالی ایجاد کنند. در این صورت بیمه مسئولیت مدنی از حقوق بیمه‌گزار حمایت کرده و خسارات واردشده را جبران می‌کند.

بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای آتش نشانان

آتش‌نشانان که شغلی حساس و پرخطر دارند ممکن است تحت شرایطی در حین انجام کار دچار اشتباه شوند، اگر در اثر اشتباه آتش‌نشان خسارتی متوجه دیگر اشخاص ثالث شود، مثلاً در حین انجام عملیات نجات یا تخلیه در آتش‌سوزی‌ها به مصدوم یا اشخاصی که در محیط هستند سهواً خسارتی وارد کنند، این خسارت توسط بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای آتش‌نشانان جبران می‌شود.

بیمه مسئولیت مدنی شرکت‌های گاز پرکنی

شرکت‌های گاز پرکنی مسئولیت خطرناکی را دارند و ممکن است در زمان کار باعث آسیب و خسارت به دیگران شوند که در صورت مقصر شناخته شدن شرکت گاز پرکنی، خسارت جانی و مالی واردشده توسط این بیمه تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بیمه مسئولیت مدنی نصابان کیت‌های گازسوز

مطابق این بیمه‌نامه خسارات ایجادشده بر اثر اشتباه نصابان کیت‌های گازسوز توسط این بیمه پوشش داده شده و قابل جبران است.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید