در اخبار و مقالات

بیمه سامان تجریش برای ساکنان این محل که می.خواهند برای امور بیمه خود به یک نمایندگی و یا شعبه در نزدیکی.محل سکونت خود مراجعه کنند، موضوعی مهم است.

شاید برایتان پیش آمده باشد.که برای انجام یک سری کارهای اداری بیمه تنبلی.به سراغتان بیاید و یا انجام آن کار را به.زمان های بعد موکول نمایید. در نهایت ممکن است به دلیل عقب انداختن.همین کار کوچک اداری وقت مناسب خود را از دست بدهید و زمانی.که وقت کمی دارید با عجله و اضطراب آن را انجام دهید.

زندگی تمامی کسانی که در پایتخت.سکونت دارند معمولا به همین منوال است. ما اغلب به دلیل دور بودن.مراکز بیمه از محل زندگیمان و یا نماندن در ترافیک های سنگین.این کلان شهر بزرگ، کارهای اداری بیمه خود.را به روزهای بعد موکول می کنیم.

در حالی که اگر یک نمایندگی بیمه سامان تجریش.در این منطقه وجود داشته باشد، می توانیم در کم.ترین زمان ممکن و بدون ماندن در ترافیک امور بیمه خودمان را به راحتی.و با سرعت بیشتری انجام دهیم، همچنین انجام این کار را به بهانه های مختلف، که اصلی ترین.دلیل دور بودن آن است به روزهای آینده نیاندازیم.

برای تمامی ساکنان.منطقه تجریش خبر خوشی داریم و آن هم.وجود بیمه سامان شعبه تجریش می باشد. از این پس می توانید با مراجعه به این شعبه.تمامی امور بیمه ای خودتان را در.کم ترین زمان ممکن انجام دهید.

اما خوب است که در حین انجام بیمه های.متفاوت درباره ی این موضوع اطلاعاتی.هم داشته باشیم. در این مقاله ما سعی کرده ایم تا کمی اطلاعات عمومی.شما را درباره ی بیمه بالا ببریم، پس خواندن این.مطلب را از دست ندهید!

بیمه چیست؟

بیمه سامان تجریش و یا هر بیمه دیکری قراردادی است که طی آن ریسک مشخصی از یک طرف قرارداد، که بیمه‌ گذار نامیده می‌ شود، به طرف دیگر، که بیمه‌ گر نامیده می‌ شود، در ازای پرداخت وجه، که حق بیمه نامیده می ‌شود، مطابق اصول بیمه منتقل می ‌گردد.

با توجه به تعریف بالا، بیمه‌ گر شخصی حقوقی است که در مقابل دریافت حق بیمه از بیمه‌ گذار، متعهد می ‌شود که ضررهای احتمالی یک بیمه‌ گذار را در صورت وقوع حادثه در یک دوره زمانی خاص، جبران نماید و یا خدمات مشخصی را به وی ارائه دهد.

در مقابل، بیمه‌ گذار شخصی حقیقی یا حقوقی است که با پرداخت حق بیمه، جان، مال یا مسئولیت خود یا دیگری را تحت پوشش بیمه قرار می ‌دهد. آنچه را که بیمه می شود موضوع بیمه می نامند. بنابراین بیمه یکی از بهترین روش های مقابله با ریسک و یا خطرات احتمالی می باشد.

نحوه ظهور بیمه

در ابتدای.قرن هفدهم میلادی، بازرگانان و کشتی داران انگلیسی.پیمانی را پایه گذاری کردند که می.توان آن را اولین شکل از بیمه امروزی که در بیمه سامان تجریش هم انجام می شود، دانست. این افراد به دور هم.جمع شدند و قرارداری نوشتند تا در سود و زیان سفرهای دریایی با یکدیگر سهیم باشند.

محلی که این افراد به دور هم جمع شدند در کافه ای در لندن به نام لویدز بود به همین دلیل چندی آن افراد شرکت بیمه خودشان را تاسیس کردند که نام این شرکت را لویدز لندن گذاشتند، امروزه این شرکت بیمه به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در صنعت بیمه شناخته می شود.

در سال 1666 میلادی پس از آتش سوزی بزرگ لندن، مسئولان و سرمایه داران شهر لندن گرد هم جمع شدند تا علت وقوع چنین حادثه ای را ریشه یابی کنند و مانع از تکرار آن در آینده شوند. یکی از راه هایی که مورد تصویب آن ها قرار گرفت، تقسیم کردن خسارت های سنگین بین تعداد زیادی از مردم بود. به این ترتیب، بیمه آتش سوزی بعد از بیمه حمل و نقل دریایی به عنوان دومین رشته بیمه در جهان مدرن متولد شد.

اصول بیمه سامان تجریش

با توجه به خاص بودن قرارداد های نمایندگی بیمه سامان تجریش، هر یک از طرفین قرارداد، اعم از بیمه ‌گر و بیمه ‌گذار ملزم به ایفای تعهداتی هستند که از آن‌ ها با نام اصول حاکم بر قرارداد های بیمه یاد می ‌شود.

با توجه به تفاوت ‌هایی که در رشته ‌های مختلف بیمه وجود دارد، قرارداد های مختلف بیمه، از اصول و ضابطه ‌های مختلفی پیروی می‌ کنند.

نمایندگی بیمه سامان تجریش

نمایندگی بیمه سامان تجریش

به‌ طور کلی، اصل حسن نیت و اصل نفع بیمه‌ پذیر در مورد همه رشته‌ های بیمه مصداق دارد، در حالی ‌که اصل غرامت و اصل جانشینی در بیمه ‌های اموال مورد استناد است.

در بیمه‌ های مسوولیت بیمه سامان شعبه تجریش، اگر چه اصل غرامت حاکم است اما اصل جانشینی مورد استناد قرار نمی ‌گیرد. در عین حال، با توجه به این که ارزش انسان قابل محاسبه با پول نیست، این دو اصل در قرارداد بیمه‌ های اشخاص و به ‌ویژه بیمه‌ های عمر و حوادث قابل انجام شدن نمی باشد.

نمایندگی بیمه سامان تجریش

محله تجریش از سمت شمال به جعفر آباد و از سمت جنوب به امانیه محدود می‌ شود. و همچنین از سمت شرق به قیطریه و از سمت غرب به محله ی الهیه محدود شده است. یکی از محله‌ های تجریش، دزاشیب می باشد. که این منطقه از سمت شمال به خیابان جماران و از سمت جنوب به فرمانیه محدود می شود. همچنین از سمت شرق به حصار بوعلی و از سمت غرب به تجریش متصل می شود.

شعبه بیمه سامان تجریش برای افرادی که در مناطق شمال شهر مانند محله های جمارام، دزاشیب، قیطریه و غیره اقامت دارند و همچنین کسانی که در خیابان شهرداری، فناخسرو، ولی‌عصر، مقصودبیک و میدان قدس سکونت دارند، دسترسی راحتی دارد. همچنین ما در مطلبی درباره ی بیمه سامان نیاوران که یکی از محله های تجریش است اطلاعات کاملی را برای شما به جا گذاشته ایم.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه سامان نیاورانبیمه سامان قیطریه