در اخبار و مقالات

بیمه مسافرتی بیمه سامان موضوع این مقاله ایت بیمه ها از زمانی که به وجود آمدند تا کنون، به نفع بسیاری از مردم واقع شده اند و به نوعی وجود آن ها، کمک بسیار بزرگی به افراد می کنند. در کشور ایران بیمه های متفاوتی وجود دارد ‌که هر یک از آن ها برای موارد خاصی استفاده می شوند.

به عنوان مثال بیمه عمر، که امروزه کاربرد بسیاری دارد، می تواند کمک بسیار زیادی به بهتر شدن روند زندگی عموم کند. بیمه سامان، یکی از شرکت های بیمه در ایران می باشد که با ارائه دادن انواع مختلف خدمات، توانسته به خوبی در بین شرکت های بیمه محبوب شود.

بیمه مسافرتی سامان، یکی از انواع بیمه های این سازمان می باشد که طبق نام آن، برای زمان هایی که افراد قصد مسافرت کردن را دارند، مناسب است. برای آگاه شدن از اطلاعات بیشتر این نوع بیمه، حتما مقاله زیر را تا انتها دنبال کنید.

بیمه سامان در اصل چیست؟

بیمه سامان، همان طور که در متن بالاهم اشاره کردیم، یک سازمان بیمه در کشور ایران می باشد. این بیمه با ارائه دادن انواع بیمه های درمانی و خدماتی، توانسته به یکی از مشهور ترین بیمه ها در ایران تبدیل شود. همچنین خدماتی که بیمه سامان ارائه می دهد، به مرور تکمیل تر و کاربردی تر از دیگر بیمه ها می باشد. به عنوان مثال برخی از انواع بیمه های این سازمان عبارت اند از: بیمه مسافرتی سامان، بیمه عمرو…

هر فردی برای عضو شدن در بیمه می تواند نسبت به شرایط خود و بیمه در آن ها ثبت نام کند و از خدمات عالی آن ها، بهره مند شود. ثبت نام در بیمه سامان، برای تمام سنین امکان پذیر می باشد و حتی کودکان کم سن و سال هم می توانند از بیمه عمر استفاده کند.

برای مطلع شدن از شرایط تمامی بیمه های موجود و بیمه مسافرتی، می توانید به دفتر بیمه مسافرتی سامان زعفرانیه، مراجعه کنید و با مطالعه کردن تمام شرایط و قرارداد ها، نسبت به نوع شرایط خود، برای ثبت نام در بیمه اقدام کنید.

بیمه مسافرتی سامان چیست و چه مزایایی دارد؟

تا کنون برایتان پیش آمده است که قصد سفر به یک کشور خارجی را داشته باشید و در زمان سفر اتفاقی برای شما رخ دهد؟ قطعا در چنین مواردی هیچکس نه هزینه آسیب به شما را متقبل می شود و اگر آسیب جدی و شدید باشد، برای درمان باید هزینه زیادی را بپردازید. خب بیمه سامان در این خصوص، بیمه ای را به وجود آورده تا حتی در حین مسافرت هم بتوانید از خدمات بیمه استفاده کنید.

شاید با خود بیاندیشد که این موضوع چگونه امکان مذیر است؟ زیرا در یک کشور خارجی، استفاده کردن از بیمه ایرانی امکان پذیر نیست. بیمه مسافرتی سامان، این امکان را به مخاطبان خود می دهد تا خارج از ایران هم از خدمات بیمه بهره مند شوند. این سازمان بیمه، با قردادی که با یک شرکت بیمه بین المللی امضا کرده، این شرایط را برای مشتریان و مخاطبان خود فراهم کرده تا بتوانند از سفر خود لذت ببرند.

این بیمه مسافرتی، مزایای زیادی دارد که اگر به متن دقت کرده باشید، قطعا متوجه برخی از آن ها شده اید. به عنوان مثال بهره مند شدن از خدمات، در یک کشور دیگر، قطعا خیلی مفید است و می توان به نفع فرد واقع شود. یا افرادی که قصد زندگی در شهر یا کشورهای دیگر داشته باشند، می توانند از این بیمه در مدت طولانی و معلوم استفاده کنند. همچنین بیمه مسافرتی سامان، افراد مشخصی را تحت پوشش قرار می دهد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

بیمه مسافرتی بیمه سامان

بیمه مسافرتی بیمه سامان

کشورهای تحت پوشش بیمه مسافرتی بیمه سامان

اولین نکته ای که همیشه باید به آن توجه کرد، کشورهایی هستند که بیمه از آن ها پشتیبانی می کند و به نوعی آن ها را تحت پوشش خود قرار می دهد. در واقع تمام بیمه های موجود که در کشور ایران فعالیت می کنند، بیمه مسافرتی دارند و طبق قرار دادی که با بقیه کشورها دارند، می توانند کشورهای تحت محدوده خود را مشخص کنند.

شما هم اولین نکته ای که در مورد نحوه استفاده از بیمه مسافرتی سامان باید به یاد داشته باشید، این است که کشورهای تحت پوشش را چک کنید تا اگر کشوری که می خواهید با آن سفر کنید، تحت پوشش این بیمه نبود را بیابید و به فکر چاره ای باشید. کشورها و شهرهایی که تحت حمایت پوشش بیمه سامان هستند عبارت اند از:

ترکیه، عربستان، سوریه و عراق، کشورهایی که عضو شینگن هستند، آمریکا و کانادا، آفریقا، منطقه خاورمیانه و کشورهای حوزه خلیج فارس.

آیا بیمه مسافرتی سامان، از‌ تمام مسافرت ها و سفرها پشتیبانی می کند؟

شاید با خواندن مطالب بالا به این فکر بیاندیشید که بیمه مسافرتی سامان، برای تمام انواع سفرها می باشد. اما باید بگوییم که اینگونه نیست و طبق قردادی که در متن بیمه نامه ذکر شده، برخی از سفرها، تحت پوشش بیمه سامان قرار می گیرند.

شما برای مطلع شدن از نحوه استفاده از بیمه مسافرتی، بعد از توجه کردن به کشورهای تحت پوشش، باید به انواع سفرهای که بیمه از آن ها پشتیبانی می کند را هم در نظر داشته باشید. بیمه سفرهای زیارتی، دانشجویی، ورزشی، تفریحی، تجاری و کاری و سفرهای طولانی مدت جزو بیمه مسافرتی سامان هستند.

بیمه مسافرتی بیمه سامان

بیمه مسافرتی بیمه سامان

پوشش بیمه مسافرتی بیمه سامان چیست؟

تمام بیمه ها، پوشش هایی دارند، که این پوشش ها نکات و مواردی است که استفاده از بیمه را برای فرد میسر می سازد و اگر بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم، می توان گفت پوشش ها، نکات مثبتی هستند که در حین استفاده از بیمه برای فرد، قابل استفاده است. بیمه سامان هم از بقیه بیمه های موجود مستثنا نیست و پوشش هایی دارد؛ مواردی که در ادامه ذکر می شوند، نمونه ای از پوشش های بیمه مسافرتی سامان می باشند.

  • اگر چمدانی در طول سفر مفقود شد، هزینه پرداخت خسارت با بیمه می باشد.
  • فعال بودن اپراتورها در تمام هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با خط های فارسی و ایرانی
  • پرداخت کردن هزینه های جراحی دندان پزشکی و درمانی
  • پرداخت ضرر برای سفرهایی که توقف دارند
  • بازگرداندن جسد به کشور ایران( اگر فردی در حین سفر خود دچار مرگ شود، جسد او بدون هیچ هزینه ای توسط بیمه مربوطه به کشور باز می گردد. این مورد در تمامی بیمه نامه های، سازمان های دیگر قابل مشاهده است و می توان در قسمت نحوه استفاده از بیمه مسافرتی آن را مشاهده کرد)
  • پرداخت کردن ضرر، درصورت لغو شدن پرواز یا هتل
  • پرداخت کردن تمامی هزینه های دارویی
  • بازگشت سفر فوری به کشور خود، در صورت به وجود آمدن مشکل
  • پرداخت ضرر در صورت مفقود شدن مدارک سفر
  • اگر برای شخصی اتفاقی بیافتد که او صدمه ای جدی ببینند، می تواند فوری و بدون هیچ هزینه ای به کشور خود باز گردد تا طول درمان برای او شروع شود.
  • پرداخت ضرر برای آسیب منزل( اگر در زمانی که فرد در منزل خود حصور ندارد و در مسافرت به سر می برد، منزل او دچار آسیبی مثل سرقت یا آتش سوزی شود، بیمه مسافرتی، هزینه ضرر را کامل پرداخت می کند.)
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی سامانانواع بیمه مسافرتی سامان