در اخبار و مقالات

انواع بیمه مسافرتی سامان موضوع این مقاله است. سالانه افراد زیادی به کشور های خارجی به سفر می روند، این در حالی است که شمار کثیری از این افراد علیرغم بهره مندی از بیمه مسافرتی، تعداد کمی از آن ها می توانند در زمان نیاز از خدمات بیمه بهره مند شوند. به این صورت که تعداد زیادی از این افراد هنگامی که دچار آسیب در حادثه ای شوند مجبورند مبلغ اضافه تری را به مراکز درمانی  پرداخت کنند.

در حالی که بیمه مسافرت سامان عرضه شد تا این مشکل را حل کند، به این صورت که با بروز سوانح در هر گوشه ای از جهان فرد بیمه شده بتواند از خدمات درج شده بیمه در جدول وظایف آن استفاده کند. پوشش هزینه های پزشکی و دیگر خساراتی که امکان دارد برای یک فرد در سفر اتفاق بیفتد از مسئولیت های این بیمه نامه می باشد.

معرفی انواع بیمه مسافرتی سامان

بیمه های مسافرتی با توجه به مقصد، نوع سفر به یک یا چند کشور که به ترتیب با عناوین سینگل و مالتی مشخص می شود و دوره زمانی آن از طریق شرکت های مختلف عرضه می شود. در نوع خدماتی که شرکت ها ارائه می دهند هیچ تفاوتی وجود ندارد، تنها با  انتخاب درست در انواع بیمه مسافرتی می توانید از امکانات بیمه خود بیشتر بهره مند شوید.

برای مثال اگر شخص بیمه گزار قصد سفر به چند کشور را دارد، باید با در نظر گرفتن این که میزان خطرات موجود در کشور ها با هم یکسان نیست طرح بیمه خود را انتخاب کنید که آن هم باید از نوع سفر به چند کشور باشد تا فرد در بازه ای که در سفر می باشد، از پوشش بیمه نامه به طور کامل برخوردار باشد.

انواع بیمه مسافرتی سامان

انواع بیمه مسافرتی سامان

نمونه طرح های عرضه شده بیمه مسافرتی سامان

افزون بر طرح های معمولی، در بیمه مسافرت سامان طرح های ویژه نیز وجود دارد که فرد بیمه گذار با توجه به نوع سفر خود از قبیل دانشجویی، تفریحی، تجاری و.. انتخاب می کند.

ارائه این طرح های ویژه در دو قالب طلایی و نقره ای می باشد که در نوع اول حد تعهدات بیشتر می باشد و هردو نمونه مذکور مزایای دیگر خاص خود را نیز در کنار پوشش های درمانی و عادی بیمه مسافرتی را دارا می باشد.

در ادامه با ما همرا باشید تا به انواع بیمه مسافرتی در طرح های ویژه بپردازیم

انواع بیمه مسافرتی سامان از نوع طرح دانشجویی

علاوه بر پوشش های اصلی ارائه شده از طرف بیمه عمر، اعمال تخفیف در هزینه های تشریفات فرودگاه ها، در صورت رخ دادن نقص عضو برای فرد بیمه گذار یا از کار افتاده شدن هزینه هایی که تعهد داده شده پرداخت شوند، در صورت رخ دادن سرقت در منزل زمانی که فرد بیمه گذار در خانه نباشد بیمه پوشش می دهد، در صورتی که به خاطر بستری شدن و شرایط حاد تحت پوشش بیمه قرار بگیرد هزینه های ثبت نام دوباره فرد بیمه گذار پرداخت می شود و پرداخت کردن هزینه های فرد بیمه گذار در صورت فوت و از کار افتادگی دائم از تعهدات خاص این طرح بیمه می باشد.

به دلیل بیشتر بودن تنوع، تعداد و سقف پوشش آن نسبت به بیمه عادی، حق بیمه های ارائه شده از طرف بیمه مسافرت سامان در نوع دانشجویی بیشتر از بیمه های عادی می باشد.

سقف پوشش بیمه دانشجویی سامان تا 70 هزار یورو می باشد. با وجود 4 نوع طرح دانشجویی بیمه سامان شرایط را برای فرد بیمه گزار ایجاد می کند تا با در نظر گرفتن نیاز خود انتخاب کند.

الف ) بیمه مسافرتی برای دانشجویانی که قصد سفر تک نفره ( سینگل ) دارند طرح 3 ماهه و با حق بیمه تقریبا 550 هزار تومان می باشد.

ب ) بیمه مسافرتی برای دانشجویانی که قصد سفر به چند کشور( ویزای مالتی ) دارند طرح 3 ماهه و با حق بیمه تقریبا 550 هزار تومان می باشد.

ج ) بیمه مسافرتی برای دانشجویانی که قصد سفر به چند کشور دارند ( ویزای مالتی ) طرح 6 ماهه با حق بیمه 1,220,000 تومان می باشد.

د ) بیمه مسافرتی دانشجویی برای دانشجویانی که قصد سفر به چند کشور را دارند (ویزای مالتی) طرح 1 ساله با حق بیمه 1,770,000 تومان می باشد.

بیمه مسافرتی سامان از نوع طرح ورزشی

در این طرح پرداخت مواردی از قبیل خسارت ایجاد شده به دلیل کنسل شدن بلیت هواپیما یا رزرو هتل و برگشت زود تر از موعد و خسارت وارد شده به دلیل سرقت وسایل ورزشی شخص بیمه گزار مثل وسایل اسکی، گلف و .. به بیمه گزار طبق شرایط بیمه نامه پرداخت می شود. امکان استفاده از این پوشش های ویژه علاوه بر پوشش های اصلی برای فرد بیمه گذار امکان پذیر است. بیمه مسافرت سامان از نوع ورزشی در دو حالت طلایی با حق بیمه  60 هزار یورو و نقره ای با حق بیمه 30 هزار یورو ارائه می شود.

انواع بیمه مسافرتی سامان

انواع بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی سامان از نوع طرح تجاری

این طرح برای افرادی که جهت انجام فعالیت های مرتبط با حرفه کاری خود سفر می کنند سودمند است به دلیل پوشش دادن نیاز های این دسته از افراد، شرایطی خاص برای طرح تجاری  در نظر گرفته شده است.

این پوشش های ویژه شامل عرضه خدمات ویژه فرودگاهی CIP، قبول هزینه های ایجاد شده به دلیل همایش ها، سمینارها، هواپیما یا رزرو هتل کنسل شده، قبول هزینه ها به علت برگشت زود تر از موعد، پرداخت زیان های ناشی از سرقت منزل در بازه ای که شخص بیمه گزار در محل سکونت خود نبوده است و همچنین پرداخت هزینه های ایجاد شده به خاطر به سرقت رفتن موبایل، تبلت یا اموال شخصی فرد بیمه گزار می باشد.

فرد ثبت نام کننده می تواند علاوه بر پوشش های معمولی بیمه از بیمه مسافرت سامان در قالب تجاری استفاده کند. این طرح نیز در دو حالت طلایی و نقره ای عرضه می شود؛ به این صورت که در قالب طلایی با در نظر گرفتن بیماری هایی که از قبل موجود بودند حق بیمه 60 هزار یورو و بدون این قابلیت با مبلغ 70 هزار یورو میتوانید از پوشش های بیمه بهره مند شوید. همچنین از تعهدات بیمه در طرح نقره ای با حق پوشش بیماری هایی که از پیش موجود بودند، 30 هزار یورو و درصورت عدم در نظر گرفتن این پوشش مستلزم پرداخت مبلغ 35 هزار یورو می باشید.

بیماری های از قبل موجود مرتبط با بیماری هایی است که شخص بیمه گزار قبل سفر داشته است و میزان حق بیمه بر اساس بازه زمانی، نوع سفر، تعداد مسافرو نوع ویزا متمایز خواهد بود.

انواع بیمه مسافرتی سامان از نوع طرح تفریحی

مدت زمان سفر از مهم ترین عوامل در انتخاب نوع بیمه می باشد، پیشنهاد ما برای شخصی که قصد سفر طولانی مدت دارد این نوع بیمه نامه می باشد. افزون بر تعهدات عمومی و اصلی بیمه، شما از قابلیت های ویژه ای از جمله دادن هزینه بلیت هواپیما یا هتل در صورت کنسل شدن، پرداخت هزینه ها به علت سرقت اموال منزل شخص در بازه ای که فرد سفر بوده است، پرداخت ضرر و زیان به علت به سرقت رفتن اموال شخصی فرد، عرضه خدمات CIP تشریفاتی فرودگاه و تقبل هزینه های تغییر بلیت هواپیما یا هتل رزرو شده در صورت بازگشت زودتر از موعد  برخوردار خواهید شد.

میزان حق بیمه نیز با توجه به عواملی همچون طول زمان سفر، نوع مسافرت و نوع ویزا

متفاوت خواهد بود. همچنین حق بیمه تفریحی در قالب طرح طلایی با توجه به پوشش بیماری هایی که فرد از قبل به آن مبتلا بوده یا نه به ترتیب با مبلغ 60 هزار یورو و 70 هزار یورو عرضه می شود ، و شما می توانید با رجوع به نمایندگی های بیمه سامان در سراسر ایران از جمله بیمه مسافرت سامان فرمانیه و بیمه مسافرت سامان قیطریه از طرح نقره ای این قالب بیمه مسافرت سامان که با در نظر گرفتن پوشش بیماری های پیشین فرد یا عدم آن با پرداخت مبالغ به ترتیب 30 و 35 هزار یورو از این نوع بیمه برخوردار شوید.

مزایای انواع بیمه مسافرتی سامان

  • قبول هزینه های درمانی و بستری در بیمارستان هایی در کشورهای خارجی
  • در صورت ایجاد بیماری یا رخ دادن حوادث، فرد بیمه شده به کشور خود برگشت داده می شود
  • قبول هزینه های دندانی فوریتی
  • برگرداندن جسد شخص متوفی
  • کمک های حقوقی
  • باز گرداندن کودکانی که سرپرست خود را از دست داده اند
  • فرستادن اطلاعات ضروری از جمله مراکز درمانی در زمان های بحرانی
  • برگشت فوریتی و سریع به مبدا به علت فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده
  • کمک رساندن جهت یافتن و ارسال بار و وسایل شخصی
  • جبران خسارت های حاصل رسیدن چمدان ها دیر تر از موعد یا مفقود شدن
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بیمه مسافرتی بیمه سامانمزایای بیمه مسئولیت