بیمه تجهیزات الکترونیک

بیمه سامان جزء اولین شرکتهای بیمه ای بوده که بصورت خاص و جامع بیمه تجهیزات الکترونیک را در بازار عرضه کرده است. نوع عرضه، خدمات پس از فروش و پوشش هایی که بیمه سامان در قالب تجهیزات الکترونیک ارائه می‌دهد، از کامل‌ترین پوشش‌های بیمه‌ای برای موبایل، تبلت و لپتاپ در کشور است.
تفاوت خدمات نه تنها در میزان سقف تعـهدات و نوع پوشـش‌های بیمه سامان وجود دارد، بلـکه ما بصورت تخصصی بر روی این محصول تحقیق و سرمایه‌گذاری کرده‌ و گام‌های بزرگی در جلب رضایت مشتریان که مهمترین اساس فعالیت بیمه کالای دیجیتال سامان است را برداشته‌ایم. کیفیت و سرعت خدمات بیمه سامان در پرداخت خسارت و ارتباط با مشتریان، بزرگ‌ترین مزیت محصول بیمه سامان در کشور است.
معرفی

بیمه تجهیرات الکترونیک ( گوشی همراه ، تبلت و لپ تاپ ) شرکت بیمه سامـان

پوشش های خدمات عبارتند از :
1. شکستگی بر اثر ضربه
2. آبخوردگی و نفوذ مایعات
3. نوسانات ولتاژ برق
4. در صورت ثبت مشخصات در سایت و تائید آن : سرقت با شکست حرز

شرایط بهره مندی و استفاده از خدمات بیمه تجهیزات الکترونیک سامان به شرح زیر است:
• مدت زمان پوشش بیمه نامه یکسال خورشیدی از زمان صدور آن است.
• جهت بهره مندی از پوشش کامل ( مورد 4 ) و همچنین فرانشیز 35 درصد ( و در مورد بیمه نقره ای 65 درصد ) ، ورود و ثبت اطلاعات کامل درخواست شده در سایت و دریافت ” تائیدیه پرداخت و مدارک بیمه نامه ” الزامی است.
• جهت بهره مندی از حداکثر پوشش خسارت ، تسویه حساب کامل بیمه نامه و ورود صحیح ارزش دستگاه زمان صدور آن الزامی است. در غیر اینصورت به نسبت اختلاف قیمت دستگاه با ارزش ثبت شده ، از خسارت پرداختی کسر خواهد شد.
• در زمان وقوع خسارت و تحویل دستگاه به مرکز خدمات ، ارائه بیمه نامه به همراه کارتن دستگاه و لوازم آن الزامی است. در غیر اینصورت هزینه تعمیرات طبق تعرفه مصوب اتحادیه های مربوطه و فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
• آثار ناشی از بازکردن دستگاه، دستکاری قطعات، تعمیر، ارتقاء و تغییر در قطعات و مشخصات دستگاه توسط مراکز و یا کارشناسان غیر از مرکز خدمات پارس رسانه، استفاده در محیط‌های آلوده و پر گرد و غبار، بکارگیری آداپتورهای متفرقه، موجب ابطال بیمه نامه دستگاه مورد نظر خواهد شد و هزینه‌های آن طبق تعرفه مصوب اتحادیه‌های مربوطه و فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
• اشکالات نرم افزاری، سیستم عامل و هرگونه عملیات و تغییرات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی و کپی اطلاعات، عملیات روت کردن ( root ، نصب و یا تغییر سیستم عامل و رام‌های اصلی به غیر رسمی، عمل قفلگشایی بر روی راه اندازی ها (Unlock-Bootloader )، بکارگیری نرم افزارهای کاربردی غیر رسمی و یا آلودگی به ویروس، به دلیل اینکه موجب کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان Brick شدن و از کارافتادن دستگاه می گردد، همچنین هر گونه صدمه مانند شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال و تحویل توسط پست، پیک، شرکت های حمل و نقل و… پدید آید، موجب ابطال بیمه نامه خواهد شد و هزینه‌های آن طبق تعرفه مصوب اتحادیه های مربوطه و فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
• مخدوش بودن بیمه نامه، شماره سریال و یا برچسب هولوگرام و سایر برچسب های دستگاه و بیمه، موجب ابطال بیمه نامه خواهد شد.
• لوازم جانبی و مصرفی ( باتری، شارژر، کابل‌ها، سوکت و پورت‌ها ) تحت پوشش این بیمه‌نامه نیست.
• هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده مشتری است.
• در شرایط خسارت تحت پوشش بیمه نامه ، پارس رسانه فقط یکبار خسارت وارده را در طول مدت بیمه نامه، برابر ارزش روز دستگاه و حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در فاکتور خرید و همچنین بیمه نامه ؛ پس از کسر فرانـشیز و استهلاک از طریق تعمیر دستگاه، تعــویض آن یا پرداخت نقدی جبران خواهد کرد.
• در صورت بروز حادثه ، دستگاه خسارت دیده تا حد امکان تعمیر خواهد شد و مرجع تشخیص دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی مرکز خدمات پارس رسانه و شرکت بیمه سامان است.
• در شرایط بروز حادثه حداقل زمان ارائه خدمات (تعمیر یا تعویض) و یا جبران خسارت حداقل 10 روز کاری است.
• در صورت تعویض کلی دستگاه ، کارت ضمانت و بیمه نامه دستگاه معیوب باطل و با درخواست مشتری با پرداخت هزینه مصوب شرکت ، بیمه نامه جدید برای دستگاه صادر می گردد.
• جهت بهره مندی از پوشش ” نوسانات ولتاژ برق ” پوشش گارانتی و همچنین زمان وقوع خسارت، ارائه تایید از شرکت گارانتی الزامی است.

در صورت عدم ورود و ثبت اطلاعات کامل درخواست شده در سایت و عدم دریافت ” کد تائید شده رهگیری بیمه “، در صورت بروز خسارت، فرانشیز طبق جدول خسارت کلی و 60% فرانشیز محاسبه خواهد شد.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید